Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Sorry, maar ik vind hem echt niet mooi :N .

Volgens mij is dit een Paint werkje. Lettertype is ook te standaard.

Sorry, maar deze krijgt van mij een 4/10.

Geplaatst:

Tja.

Echt mooi is het niet nee,

gebruik keinere font groote, en buttons.

Op vullen met text, wat leuke effectjes erop, en het geeft een wat mooier effect.

Geplaatst:

[offtopic]En jij bent een webdesigner?

[ontopic]zoals hierboven al vermeld is het geheel te leef en je gebruikt gewone plate figuren als content , buttons en header.

Je moet proberen een geheel te maken , anders kan je dit evengoed in frames maken.

Veel succes ;).!

Geplaatst:

Nicsan en jij bent een PS N00b ;)

Sorry maar dat ga je toch niet zeggen als je er zelf ook geen reet van kan :t

Maar opzich is hij wel mooi, alleen het font, dat ik vind ik niet mooi, ik denk meer aan Arial etc. Voorderest hij is Simpel maar goed voor de meeste beginnende sites. Misschien kan je hem verder opvullen met Lorem Ipsum en eventueel enkele Patterns erin die ongeveer de Opictay van 50% hebben, dat kan ook mooie effecten geven.

Een 7/10

Geplaatst:

Nou zeg, dat kan toch ook wel wat netter. :{

@ kristof01: Ik neem aan dat dit één van je eerste is. Eigenlijk kan ik het niet eens een template noemen aangezien er een paar vakjes maar zijn ingekleurd. Geen probleem natuurlijk, maar misschien kan je het wat opvullen met andere effecten.

Geplaatst:
Tjh ,

ik kan ook maar mn mening posten hé :).

Waar zegt hij dan dat hij een webdesigner is? Verbeter eerst je eigen prutsels en ga dan pas oordelen.

BTW, Kristof het is een beetje te simpel idd. Maar ik zou zeggen ga verder met deze en begin niet meteen opnieuw. Je hebt een goede basis gemaakt en daar kan je op verder bouwen. Maak mooie effecten en kijk een paar tut's na, dat zal je vast snel verder helpen ;)

Geplaatst:
webdisign

Haha , joh , je sig laten maken door de sig factory :bonk:

ROT NOU EENS OP MET DAT ACHTERLIJKE KUT GEKLOOT.

Ontopic:

Ik vind hem goed voor je eerste keer, kleuren kunnen ietwat anders. 7/10

Geplaatst:
ROT NOU EENS OP MET DAT ACHTERLIJKE KUT GEKLOOT.

Omg Niels, hou je er aub buiten. Hier ontstaat dus een ruzie. :S

@ Grove St.: Kappen met dat gezeik, als Nicsan zijn mening daarover post moet je dat respecteren. En als je het niet met hem eens bent stuur je hem een PB ipv een reply.

Geplaatst: (bewerkt)

En wat bedoel je daar nou weer mee :?

Gewoon raten Niscan, anders niet.

PS: Zoek even op google.nl naar tuts over webdesign's daar kun je mooie dingen vinden je je makkelijk kan maken. ;)

Bewerkt: door Grove St.
Geplaatst:

Ow god de grootste zeikerd van het Forum moet er weer komen. Ga eerst eens naar Hans Anders een brilletje kopen met een mooi montuur:

[offtopic]En jij bent een webdesigner?

[ontopic]zoals hierboven al vermeld is het geheel te leef en je gebruikt gewone plate figuren als content , buttons en header.

Je moet proberen een geheel te maken , anders kan je dit evengoed in frames maken.

Veel succes .!

Oke en nu hou ik op, maar dit moest er even uit :sst:

Geplaatst:

Sorry Big Bear maar jij bent ook nog steeds best wel een zoals jij het noemt 'PS N00b'

Dus ik vind niet dat jij moet klagen...

Ontopic vanaf nu mensen...

Wel leuk gedaan maar probeer eens wat tuts van Buttons maken bv daarmee wordt het alleen maar mooier van veel proberen..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...