Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zeg ook niet dat ik kan PS-en, ik vind dat je pas wat mag zeggen als het zelf ook kan. Al was Nicsan nou een pro als Arjen. Ja dan begrijp ik het, maar Nicsan doet alsof hij de mooiste web-designs maakt.

Geplaatst:

Een beetje rustig allemaal. Hij heeft er niet bij verteld dat hij echt een webdisigner is, hij wilt alleen weten wat jullie er van vinden. Ik vind het begin al netjes gedaan maar het nog niet af denk ik dus een 6/10.

Geplaatst:

Ik kom er maar even tussen. De gene die na mijn post niet ontopic post maar gewoon weer verder gaat met de discussie die krijgt met mij te maken.

@Nicsan: je moet minder snel vooroordelen. Iemand die iets laat zien zegt niet gelijk dat hij daar pro in is. Het is de bedoeling tips en commentaar te geven, niet afkraken. Hij wacht dus echt niet op zulke posts van jou.

>>Vragen doe je maar via pb naar mij<<

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
In een poging om de TS te helpen.

Hier de link naar de nieuwe tut van Ferre(? dacht ik).

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;#entry443552

Grove St. : Sorry dat m'n reactie misschien een beetje overhit was , maar als jij dat mag , mag ik dat ook.

ik heb alleen maar paint. al mijn werkje zijn met paint gemaakt dus ik kan niets doen met tut's

en dit was men eerste webdesign.

ik wou dus alleen maar tips voor de volgende keer.

ik weet ook wel dat dit geen pro of een super mooie is.

daarom wou ik ook tips en hints krijgen.

Bewerkt: door kristof01

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...