Jump to content

de grote easteregg waar rockstar over praat

Recommended Posts

Geplaatst:

Het lijkt me nu wel moeilijk dat we die grote ee vinden waar rockstar het over had, het zal nog wel even duren voor dat we hem vinden.Zal rockstar hem dan nie een moeten onthullen want ik ben wel erg nieuwgierig

• Reacties 158
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LBG

18

• mattiejj

18

• Caltson

14

• Pitbull

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Natuurlijk moeten ze niet vertellen wat die easteregg is.

Die moeten de mensen gewoon zelf vinden.

Daarvoor hebben ze die er ook in gedaan.

Geplaatst: (bewerkt)

waar haal je die info vandaan dat er een grote onondekte EE is :?

heeft R* dat zelf gezegd :?

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:

Ik heb al vaker gehoord dat er nog 1 grote Easter Egg is. Die nog steeds niet is gevonden. Ik weet niet wie dat heeft gezegd, maar veel mensen weten ervan, dus ik denk dat R* zelf het heeft gezegd.

Ontopic: Er zijn veel mensen over de hele wereld die daarnaar opzoek zijn, maar het is het proberen waard natuurlijk :puh:.

Geplaatst:

wat is de grote easter egg?zulle we da ooit vinden?en heeft iemand rockstar al proberen mailen?

Geplaatst:

Ik denk niet dat mailen zoveel zin heeft... Ze willen dat juist niet vertellen, en dat zou ook niet leuk zijn! Kan ook best zijn dat ze ons voor de gek houden, als zoveel mensen het al hebben gezocht...

Geplaatst:

Het kan ook zijn dat R* weer leven in SA wil blazen om te zeggen dat er nog een grote EE is, maar dat het helemaal niet waar is. Maar dat lijkt me sterk eigenlijk... :puh:

Geplaatst:

Dat dacht ik ook, om er nieuw leven in te blazen. Maar ik geloof dat het best wel kan hoor, want ze zeggen het toch niet.... :puh: En anders bedenken ze een EE als ze het moeten gaan zeggen, maar was die er niet met bedoeling ingezet :)

kunnen we dan niet beter eerst beginnen met een klein lijstje maken 'mogelijke kanshebbers'

grote eastereggs - qua formaat

- R* in de sterren

- rotspenis

.....

ikzelf heb eens bedacht dat het vliegveld van SF best op het oude DMA logo lijkt ..

maar bij nader inzien was het toch niet helemaal zo - zou wel met stip op nummer 1 komen qua formaat :D

wat vinden jullie ?

sfair2.jpg

Bewerkt: door coz
Geplaatst:

hee!

San Andreas is in het echt een breuklijn onder San Fransisco, waar sowiezo ooit een zware aardbeving komt. Heeeeeel misschien kan The Big Secret daarmee te maken hebben?

Geplaatst:

Het is goed bedacht door je, maar betwijfel het ten zeerste.

Ten eerste: ik denk dat dit al wel eens bedacht is, en R* zei dat het nog niet ontdekt was.

Ten tweede: wat kunnen ze daar nou voor EE van maken?

Ik denk dat het iets te maken heeft met iets in de algemeenheid van GTA SA. Dus niet alleen een bepaald stukje.

Geplaatst:

mh, het zou wel leuk zijn, een aardbeving: Dat bijvoorbeeld the Gant Brigde instort ofzo :*D

hee!

San Andreas is in het echt een breuklijn onder San Fransisco, waar sowiezo ooit een zware aardbeving komt. Heeeeeel misschien kan The Big Secret daarmee te maken hebben?

Hier is al eens naar gezocht. Hij is als je bij "de grote boot" in San Fierro kijkt. Ten oosten van de Garver bridge. Zie je een scheur in de bodem, dat is de breuklijn.

Nee, ik denk eerder dat het iets te maken heeft met Ufo's in Area 69 :sst:.

Bewerkt: door italia_juju
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...