Jump to content

de grote easteregg waar rockstar over praat

Recommended Posts

Geplaatst:
Rockstar heeft wel gezegd dat er nog 1 in zit hoor.

wanneer? bron?

deze zou ECHT wel lang gevonden zijn...

• Reacties 158
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LBG

18

• mattiejj

18

• Caltson

14

• Pitbull

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik weet niet wanneer maar ik heb een keer een mailtje gelezen op een ander forum ik kijk wel even of ik hem kan vinden.

Geplaatst:

en vermeld dat forum ook een OFFICIELE bron,want mensen van bv. engeland kunnen nu ook een topic aanmaken en zeggen dat ze dat ergens hebben gelezen op een nederlands gtaforum (niet slecht bedoelt)

Greetz :cya:

Geplaatst:

Nee hij had geen officiele bron maar het is niet en persoon die snel liegt (hij is een admin op dat forum). Maar ik kan het topic niet vinden ik zoek nog wel wat verder.

Geplaatst:

ja,maar als hij het van iemand anders weet,gaat hij dat op zijn forum plaatsen en als iemand dat hier te weten komt posten ze dat hier,als er geen officiele bron is kunnen we dit topic wl aanschouwen als fake..

(srry voor moderatorachtig gedrag,maar er zijn genoeg san andreas spelers om te bewijzen dat dit topic echt nutteloos is)

Geplaatst:

Ik snap wel dat je twijfelt enzo maar hij was er zelf achteraan gegaan en hij had eerst gemailt, toen kreeg hij geen antwoord en had hij een brief gestuurd (volgens mij) toen kreeg hij wel dat antwoord.

Maar hij is niet de enige hoor wel meer mensen hebben dat gehoord van Rockstar. ik denk zelf alleen wel dat ze dat doen om het spel interessant te houden.

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb nergens gezien dat er een andere grote EE is zal ff zoeken..

ik heb op de grote gamefora' gekeken,maar zie niets vermeld van die "grote ee"

ik aanschouw dit topic echt nutteloos.....er is geen aanleiding om hier een topic over te starten...

Bewerkt: door gtagangster
Geplaatst:

Precies, gaat helemaal nergens over.

EE'zoekers zijn er genoeg

Plaats een topic als je wat vind

Bierkameel :bier:

Geplaatst:

Een aantal punten waar wij aan moeten denken, en waar niet wordt aan gedacht in dit topic.

1: De "grote" EE, welke EE, wat voor een EE, en waar bevindt die EE zich?

2: Praten over de grote EE waarbij niemand met gloednieuwe informatie komt en niemand een stap dichterbijer komt over de "grote" EE.

3: Is het waar over de "grote" EE? Wie weet is dat de "grote" EE dat wij denken dat er nog een grote EE is? (oke dat laatste was een grap..)

4: De meeste bekende (geen verwijzingen of realife dingen) EE's zijn waarschijnlijk al gevonden, het spel is al zolang uit. Er zijn waarschijnlijk nog wel veel verwijzingen en kleine grapjes in het spel te vinden.

5: Wat vind jij een grote EE? Voor iedereen is een grote EE anders.

Denk jij een "grote" EE te hebben gevonden kijk eerst of hij al bestaat. Je kunt ook altijd even Big Smoke, Dizzee of mij pb-en voor extra duidelijkheid of het wel een EE is bijvoorbeeld, en of hij al bekend is.

Dan mag je een topic maken in dit subforum met screens, geen screens pb Big Some, Dizzee of mij.

Dit topic heeft naar mijn weten geen nut meer.

Heb je echt groot nieuws en vind je dat het topic daardoor open moet, pb mij dan even.

Topic closed.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...