Dutchy3010 Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Nee, ik denk eerder dat het iets te maken heeft met Ufo's in Area 69 . Ik denk het niet. Ze hadden al gezegd dat er geen Aliens of iets dergelijks in terug komt. Of er überhaupt een easteregg is, weet ik niet eens of we dat moeten geloven. Heel veel mensen zijn op zoek naar EE's, dus hij had dan al lang gevonden moeten zijn!
Easteregg Seeker Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 heeft r iemand een screen van die breuklijn?
Typhoon Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Ik denk dat het met dit kaartje te maken heeft: Die stippen in de hoeken zullen ze niks mee bedoelen, maar waarom zitten die stippen in het midden er, misschien gebeurt daar wel eens wat bijzonders, ik heb al een paar keer gekeken maar heb nog niks bijzonders kunnen ontdekken.
VforV Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 De echte Andreas Breuklijn staat trouwens op springen, aangezien die de voorbije 2 eeuwen niet actief geweest is. Dit stond vandaag in Metro: SAN DIEGO Het zuiden van de Amerikaanse staat Californië moet zich voorbereiden op een zware aardbeving. De situatie daar is rijp voor een grote klap in de omgeving van Los Angeles en San Diego terwijl de autoriteiten niet zijn voorbereid op een ramp van dergelijke omvang.Het zuidelijke deel van de Andreas- breuklijn in de aardkorst, waar het de afgelopen twee eeuwen rustig is geweest, staat momenteel onder enorme druk. Daardoor kan elk moment een aardbeving ontstaan, zegt wetenschapper Yuri Fialko van het Scripps Institute of Oceanography in San Diego. Wanneer zo’n natuurramp zich zou kunnen voordoen, is niet helemaal te voorspellen, aldus Fialko. «Het kan morgen zijn, maar ook over een jaar of tien of meer.» Wel staat voor hem vast dat het gaat gebeuren. Doordat er de afgelopen eeuwen in het gebied geen aardbevingen van enige betekenis zijn geweest, is de druk op de breuk - die de staat Californië over een afstand van ruim 1.000km in noord-zuidrichting doorsnijdt - zo hoog opgelopen dat er een aardbeving met zeker een kracht van 7 of meer op de schaal van Richter ontketend kan worden. Normaal gesproken zit er enige beweging in de tektonische platen langs de breuk, zo’n anderhalve centimeter per jaar. Maar de afgelopen periode was daar geen sprake van omdat de platen tijdelijk tegen elkaar zijn vastgelopen. Fialko stelt dat de platen plotseling wel zeven tot tien meter langs elkaar kunnen schuiven. Een zo grote verschuiving komt zeer zelden voor. Ter vergelijking: de aardbeving bij het noordelijk deel van de breuklijn die in 1906 San Francisco verwoestte, was het gevolg van een plotselinge beweging van bijna 6,5 meter. www.sio.ucsd.edu Bron: Metro (Sorry dat dit misschien offtopic is maar het leek me interessant om jullie dit te laten zien.
Easteregg Seeker Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 dat zijn ook vindplaatsen ofzo. Maar ik denk dat dat iets te voor de hand ligt. Misschien toch iets in Area 69 ja VforV, dat had ik ook gelezen, zo kwam ik op t idee
Dutchy3010 Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 heb je daar een screen van? Your wish is my command Ik heb hem opgezocht en even een screen gemaakt. Ik wist niet meer precies waar hij was, maar volgens mij was dit hem...
ASPHALT Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Ik denk dat het met dit kaartje te maken heeft: Die stippen in de hoeken zullen ze niks mee bedoelen, maar waarom zitten die stippen in het midden er, misschien gebeurt daar wel eens wat bijzonders, ik heb al een paar keer gekeken maar heb nog niks bijzonders kunnen ontdekken. ik denk zelf ook dat het hiermee te maken heeft maar het kaartje is erg onduidelijk (niet dat het aan jou ligt Typoon ) maar misschien moeten we die plekken is wat beter gaan bekijken. Hij hangt in Lil' Probe Inn maar het hij zou ook nog ergens anders... hangen is dit waar?
Svenie Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 (bewerkt) Ik denk dat het met dit kaartje te maken heeft: Die stippen in de hoeken zullen ze niks mee bedoelen, maar waarom zitten die stippen in het midden er, misschien gebeurt daar wel eens wat bijzonders, ik heb al een paar keer gekeken maar heb nog niks bijzonders kunnen ontdekken. ik denk zelf ook dat het hiermee te maken heeft maar het kaartje is erg onduidelijk (niet dat het aan jou ligt Typoon ) maar misschien moeten we die plekken is wat beter gaan bekijken. Hij hangt in Lil' Probe Inn maar het hij zou ook nog ergens anders... hangen is dit waar? Volgens mij hangt hij ook nog in Area 69. Weet je wat ik raar vind ? Als je de missie Black Project hebt gedaan, hoor je op het nieuws van WCTR dat er een inbraak is gebeurd op een plaats die niet op de kaart staat. Hoe kan dit, heeft nooit niemand van de bevolking het raar gevonden dat de weg uit de stad ergens naar toe lijdt. Bewerkt: 22 juni 2006 door Svenie
ASPHALT Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 Ik denk dat het met dit kaartje te maken heeft: Die stippen in de hoeken zullen ze niks mee bedoelen, maar waarom zitten die stippen in het midden er, misschien gebeurt daar wel eens wat bijzonders, ik heb al een paar keer gekeken maar heb nog niks bijzonders kunnen ontdekken. ik denk zelf ook dat het hiermee te maken heeft maar het kaartje is erg onduidelijk (niet dat het aan jou ligt Typoon ) maar misschien moeten we die plekken is wat beter gaan bekijken. Hij hangt in Lil' Probe Inn maar het hij zou ook nog ergens anders... hangen is dit waar? Volgens mij hangt hij ook nog in Area 69. Weet je wat ik raar vind ? Als je de missie Black Project hebt gedaan, hoor je op het nieuws van WCTR dat er een inbraak is gebeurd op een plaats die niet op de kaart staat. Hoe kan dit, heeft nooit niemand van de bevolking het raar gevonden dat de weg uit de stad ergens naar toe lijdt. Nee ik geloof niet in Area 69 maar in de schuilplaats van Toreno KLIK Over die weg: niet op de kaart hij staat toch wel op de kaart tenmiste bij ons en zou het leger vertellen dat er zo iets bellangrijks is gestolen (of het is naar buiten gelekt )
Easteregg Seeker Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 bedankt voor de screen!!! Tsja, laten we dan maar die plekken onderzoekn?
ZOrange Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 en ik ga iets zeggen si! Der is gewoon geen, denk ik! Er zijn zo veel mensen naar op zoek, en Sa is al heellang uit, en nog niets gevonden. Dat klopt niet.
ZOrange Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Maar zij die zoeken, veel geluk! Moest er toch nog ergens eentje zijn hoop ik dat jullie hem vinden, zou wel leuk zijn. maar een groote zal het toch niet zijn, anders zouden we hem wel gevonden hebben.
LBG Geplaatst: 23 juni 2006 Rapport Geplaatst: 23 juni 2006 Het kan gewoon en grote zijn die moeilijk is te vinden, bijvoorbeeld dat het er alleen om een bepaalde tijd op een bepaalde dag is
Recommended Posts