Jump to content

de grote easteregg waar rockstar over praat

Recommended Posts

Geplaatst:
bedankt voor de screen!!! Tsja, laten we dan maar die plekken onderzoekn?

Dat is al gedaan door het Alcatraz research team. Het is allang opgedoekt, maaar als je goed kijkt zie je bij de Gant Bridge een eiland. Dat zou Alcatraz geweest zijn in het begin van het spel. Ook staat Bayside er niet op...

• Reacties 158
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LBG

18

• mattiejj

18

• Caltson

14

• Pitbull

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
Het kan gewoon en grote zijn die moeilijk is te vinden, bijvoorbeeld dat het er alleen om een bepaalde tijd op een bepaalde dag is

Misschien wel, maar dat denk ik niet. Het zou toch ergens moeten staan bij de bestanden, dat het op dat tijdstip komt. En de mensen die modden die kunnen dat wel 'decoderen'. Dus was het al wel ontdekt, maar misschien niet door de easteregg zoekers, maar door de mensen die modden.

Als er al een easteregg is, wat ik ten zeerste betwijfel, dan is het zo makkelijk te vinden dat niemand eraan denkt. Het is allemaal één grote publiciteitsstunt denk ik.

Maar natuurlijk wel een leuk onderwerp om naar te zoeken of over te discussiëren!

Bewerkt: door Dutchy3010
maar het kaartje is erg onduidelijk

heb hem even over een luchtfoto heen gelegd

mysterie_clearer_sm.jpg

(klik 2000x2000 px)

Bewerkt: door coz
Geplaatst:

Er zijn nog zoveel dingen in San Andreas die ontdekt moeten worden. Er moeten ook nog een aantal hidden interiors gevonden worden volgens mij. Net zoals easter eggs. Het is alleen een idee hoor... Maar heeft iemand op bij die stippen op de kaart met MapEditor van San Andreas al eens gekeken op die plekken van Dichtbij, Verweg (Type dus niet dat je van veraf moet kijken) of allebij tegelijk? Dat heb ik zelf tijdje geleden gedaan bij die linksboven hoek en ook dus bij Alcatraz maar geen resultaat.

Geplaatst:

miss moet er is iemand op al die plekken vn da kaartje naa elkaar gaan landen me een Jetpack fzow? En dan gebeurt er miss wel iets...

Geplaatst:
miss moet er is iemand op al die plekken vn da kaartje naa elkaar gaan landen me een Jetpack fzow? En dan gebeurt er miss wel iets...

Typhoon had al gekeken op die plekken maar er gebeurde niks.

Het valt me wel op dat de stippen alleen in de Badlands en Desert liggen, maar dat heeft denk ik nergens mee wat te maken.

Geplaatst:

Staat de Big Ear ook niet aangeduid ? Volgens mij staan die punten voor plaatsen waar het leger onderzoeken enzo doet, of waar er apparaten van hun staan. :?

Geplaatst:

zou kunnen. Maar het moet toch eigelijk iets zijn, dat kaartje: Het is in het UFO-cafeetje. UFO's zullen hte niet zijn, maar het zou toch iets te maken kunnen hebben met The Big Secret... :cya:

Geplaatst:

hoe graag ik hem zou willen vinden..ik denk niet dat we hem vinden(als er al überhaupt eentje is)en als het aan R* ligt weten we het bij GTA VIII nog niet :-(:-(

onze enige hoop ligt nu in de handen van Rockstar :bonk:

Geplaatst:

Goed.

Ik ben ook op onderzoek geweest en heb van elke plek op dit kaartje een screenshot gemaakt.

gallery481dy.th.jpg

gallery491nr.th.jpg

gallery535dd.th.jpg

gallery526jn.th.jpg

gallery546ya.th.jpg

Let niet op 'Gamefactory Ikkes' en de fabriek. Dat zijn textures die ik veranderd heb.

gallery550ui.th.jpg

gallery560bm.th.jpg

Wat is hier het verband tussen?

4 plaatsen hebben zeker te maken met het leger. :Y Maar voor de rest zie ik niet echt een verband tussen de foto's. :{

Volgens mij zijn het ook plaatsen waar niet veel personen komen. Ja, buiten die school en de Big Ear dan.

Bewerkt: door Svenie

Hmm... Vind jij dat dat stuk bos (laatste foto) en Ghost Town (1e foto) en die school (4e foto) en ook die fabriek van Blueberry Acres iets met het leger te maken hebben? The Big Ear zou nog eenigzins kunnen... En misschien Easter Bay Chemicals ook... In elk geval Area 69 wel. :)

Wat me wel opvalt is dat het mooie plekken zijn om te bezichtigen. Als San Andreas echt bestond, en je zou als tourist daar heen gaan, dan zijn dat echt plekken die je gezien moet hebben. Hoewel... Ik denk niet dat je zo gemakkelijk Area 69 kan bezichtigen.

Maar die plekken op de foto's zijn wel plekken waar je voor de storyline niet hoeft te komen...

Alhoewel, Area 69 en Ghost Town wel dan. :puh:

Nee, ik zie hier nou niet zo direct een verband tussen die plekken... :N

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:

gallery5832zx.jpg

gallery5816mr.jpg

gallery5874ks.jpg

Nu nog 'ff bij de andere grote gebouwen in San Andreas kijken, en wie weet komt er dan wel "rockstar" uit :puh: !

(als het zo is, zal het alsnog niet de Easteregg zijn)

heb je daar een screen van?

Your wish is my command ;)

Ik heb hem opgezocht en even een screen gemaakt. Ik wist niet meer precies waar hij was, maar volgens mij was dit hem...

san_andreas_fault_under_garter_bridge.JPG

san_andreas_fault_under_gant_bridge.JPG

Nu nog 'ff bij de andere grote gebouwen in San Andreas kijken, en wie weet komt er dan wel "rockstar" uit :puh: !

(als het zo is, zal het alsnog niet de Easteregg zijn)

die K zat me inderdaad al vaker dwars

de C en K sluiten nog wel aan in je plaatje maar de S staat er weer iets vanaf (paar draaien en gebouw verder)

als dat iets mag/gaat voorstellen kom je waarschijnlijk sneller op cock uit

omdat het rockstar team een of andere perverse falusfixatie heeft

Bewerkt: door coz
Geplaatst:

Zelf ben ik ook naar al die plekken geweest, maar ik denk dat al die plekken met die foto's van de UFO's te maken hebben.Dat de stippen de plekken zijn waar ze of die Foto's hebben genomen, of dat daar ooit een UFO is geland.Oja en mensen die zeggen dat er geen TXD of DFF van is, er is ergens ook zo een gebouw met een UFO erop, mischien dat ze die dan gebruiken? Nouja, het is allemaal maar 1 groot mysterie ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...