mattiejj Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 is het niet zo dat alle plaatjes iets ronds hebben screen 1 het gat of anders die dikke toren daarachter screen 2 die rotonde screen 3 de schotel screen 4 dat plein zelf screen 5 die 2 pijpen(of iets anders wat ik nog niet gezien had ) ' screen 6 die ronde vaten screen 7 dat eiland misschien is dat het niet maar het viel me zo op dat ik het moest posten
Goudvis Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Ik denk dat wanneer er een easteregg inzit we het niet moeten zoeken in objecten ofzo (zoals ufo's of iets dergelijks) maar meer in gebeurtenissen. Misschien iets dat de volledige kaart in 1 grote gangwar veranderd ofzo. Als dat zo is, dan zal dat zeker ooit gevonden worden door de modders. Maar er is zo'n lap met code, die heb je niet in een uurtje bekeken, laat staan dusver geanaliseerd dat je weet of er ergens een easter egg in zit. -=- Ik bedenk me nu, zoals in een van de eerste posts al is gezegd, als r* letterlijk heeft gezegd "grote easteregg" dan zal je groot wel letterlijk moeten nemen ofzo, misschien dat de onderkant van de volledige wereld wel overeen komt met een lemmings level of zo iets raars.
LBG Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 Er is ook een glitch waardoor er veel meer gang territries komen, niet alleen in Los Santos. En er is ook een cheat dat er alleen nog maar gang members op straat zijn.
Klokkie89 Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 lijkt mij niet egt de EA.. miss dat het id iets met dat mattiejj ontdekt heeft: is het niet zo dat alle plaatjes iets ronds hebben Dat zou miss iets kunnen zijn..
Jorair Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 (bewerkt) volgens mij zit er wel nog een EE in SA, ben op een ideetje gekomen het kan zijn dat ze niet in het spel staan maar op de kaart, kijk, als je deze kaart naar links draait, en je verbind de punten, krijg je dan niet het sterrenbeeld, de kleine beer?(of is het de grote beer) Bewerkt: 29 juni 2006 door Jorair
coz Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 volgens mij zit er wel nog een EE in SA, ben op een ideetje gekomenhet kan zijn dat ze niet in het spel staan maar op de kaart, kijk, als je deze kaart naar links draait, en je verbind de punten, krijg je dan niet het sterrenbeeld, de kleine beer?(of is het de grote beer) goed bedacht .. maar zit best veel verschillen tussen dan hadden ze net zo goed de werkelijke grote beer kunnen aangeven op de kaart als er toch niets te vinden is
Certified Gangsta Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 iedereen die zegt dat r* zwijgt over de EE omdat mensen het zelf moeten vinden anders is het niet leuk meer, hoe denken jullie dat alle cheats e.d. bekend zijn gekomen? die heeft R* gewoon ergens uitgegeven zodat iedereen ze kan gebruiken. ik denk dat ze dit ook doen met EE's.
VforV Geplaatst: 29 juni 2006 Rapport Geplaatst: 29 juni 2006 De EE's worden meestal zelf gezocht door fans (zoals we nu aan het doen zijn). Persoonlijk denk ik niet dat die kaart met die stippen op een EE is maar gewoon iets is wat Rockstar ons geeft zodat we ons wat kunnen bezighouden . Het hoort gewoon bij het mysterieuze Area 61 (dat helemaal niet zo mysterieus is als het lijkt) en heeft verder geen diepgang.
Pitbull Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 ja idd ik denk ook dar r* die kaart in het spel heeft gebracht om ons gewoon bezig te houden en BTW die puntjes lijken niet echt op de grote nog kleine beer
Dutchy3010 Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 De EE's worden meestal zelf gezocht door fans (zoals we nu aan het doen zijn). Persoonlijk denk ik niet dat die kaart met die stippen op een EE is maar gewoon iets is wat Rockstar ons geeft zodat we ons wat kunnen bezighouden . Het hoort gewoon bij het mysterieuze Area 61 (dat helemaal niet zo mysterieus is als het lijkt) en heeft verder geen diepgang. Hier ben ik het mee eens. Ik denk namelijk dat de kaart helemaal niets met de EE te maken heeft! Ze willen dan dat wij juist de verkeerde kan op gaan denken... Het moet iets groots zijn, en zo eenvoudig, dat wij geen erg hebben dat het zo is. Ik denk dat het zo komt en dat er een naïef iemand [lees: iemand die nooit gta speelt] kijkt en dat die het dan vind!
mattiejj Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 nog bedankt miyamoto ik heb nog wat als je ze verbind(en heel veel fantasie hebt ) lijkt het op een eifeltoren het is een beetje dom(en amateuristisch) maar miss kunnen jullie er wat mee
Jarno Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 hoe denken jullie dat alle cheats e.d. bekend zijn gekomen? die heeft R* gewoon ergens uitgegeven zodat iedereen ze kan gebruiken. Soms geven gameontwikkelaars 1 cheat bij het spel mee. Bij GTA is dit niet het geval, veel cheats (Zowel op PS2 als PC) zijn gevonden door EdisonCarter. EdisonCarter heeft uitgebreide tools voor de PS2 en PC om cheats te zoeken (Volgens mij heeft hij zelfs voor PS2 een speciale controller). Zonder EdisonCarter zouden we niet zoveel cheats weten.
mattiejj Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) er is me nog wat opgevallen,de punten(punaises of whatever)maken eeen driehoek dat zou kunne betekenen dat je in die driehoek of juist niet in die driehoek moet zoeken! jarno,je hebt gelijk! Bewerkt: 30 juni 2006 door mattiejj
Jarno Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 @ Mattiejj: Het probleem is, waar zoeken we naar? Een easter-egg ja. Maar wat voor één? Het zal me benieuwen.
Recommended Posts