Jump to content

de grote easteregg waar rockstar over praat

Recommended Posts

Geplaatst:

nee.dat is het niet.. ze zeiden dat ze een "speciale" ster hadden gevonden, en ik wou duidelijk maken dat het zo bij elke 5-hoek is :Y

• Reacties 158
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LBG

18

• mattiejj

18

• Caltson

14

• Pitbull

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

ik bedoelde het niet specifiek op jou hoor ;)

maar zo kan je alle dingen maken hé?

kan je ook zo waarschijnlik een R trekken... :cab:

over die bigfoot map:het lijkt niet echt op een voet vind ik hoor...

Greetz :cya:

Geplaatst:

dat begrijp ik... ik vind meer die kop erboven op een pijpende[/font] vrouw lijken :schater:

Geplaatst:

Maar dat van dat stukje van de kaart wat op een ''big foot'' lijkt was al lang bekent... het verbaast me dat niemand dat wist.

Geplaatst: (bewerkt)

ik vind het enkel op een voet lijken als je ze met elkaar verbind,zonder de lijntjes is dit toch ABSOLUUT geen bigfoot...laten we bigfoot maar rusten,ik heb die enkel aangehaald opdat ze deze al zeker niet moesten aanhalen en dit gebeurt nu toch...(niet slecht bedoelt)...Ik twijfel er eigenlijk aan de "grote" easter egg wel bestaad,wie kan er trouwens bevestigen dat rockstar hierover praat?...met meer als 40.000 spelers van san andreas (check platinum ps2) zal die grote easter egg al lang zijn gevonden...

Bewerkt: door gtagangster
Geplaatst:

Mischien is de grote easter egg al lang gevonden en bekend zonder dat Rockstar dat zelf weet, ik denk namelijk dat Rockstar meer focussed op nieuwe spellen maken dan het internet afspeuren om te kijken of hun easter egg al is gevonden.

...dan was het al wel uitgelekt tot de benelux hoor ;)

gtaforum is met dan 35771 leden dus 1tje daarvan zal wel het nieuws hebben gehoord en onmiddelijk hier hebben gepost...ik denk dat dit topic eigenlijk wat nutteloos is (srry voor de woordenschat,zoals vaker vermeld niet slecht bedoelt)...want de grote EE zal nooit gevonden worden naar het feit dat die er niet is....het klinkt echt wel niet logish als meer als 40.000 ps2 spelers en ca. 60.000 pc spelers van san andreas nog niet die EE hebben gevonden...ik heb wel eens iets bizars gezien,namelijk een priester en een h**r in een journey in el castillo del diablo na een van die desert missie's die je daar moet doen (ik geloof "interdiction") maar dit is volgens mij gewoon toeval dat deze 2 tesamen in de auto zaten,op dat afgelegen weggentje,trouwens daar rijden ok wel eens ranchers langs dus dat is volgens mij écht geen grote ee hé?

Bewerkt: door gtagangster
Geplaatst:

Ik denk inderdaad niet dat dit topic ertoe gaat leiden dat we erachter komen wat nou die grote easteregg is.

Ik weet niet of hij wel bestaat. Maar als hij bestaat hoeft hij nog niet gevonden te zijn / worden. Hij hoeft niet eens vindbaar zijn. Neem bijvoorbeeld black and white: op 1 april veranderen de voetsporen in smileys. Of alle oude apogee spellen: op een of andere datum (verjaardag van een van die lui ofzo) krijg je een andere opstart geluidje.

Denk ook aan word97: als je blue intypte het blauw en onderstreept maakte, je ging naar about en klikte met CTRL+ALT+SHIFT op het icontje dan kreeg je een flipperkast.

Er was ook al iemand achter gekomen dat je door een eind te vliegen boven zee en stierf (of zoiets) dat je dang extra gangwars kreeg.

Dus het is mogelijk dat er nog een easteregg verstopt zit achter een heel obscure actie. En wat zou die easteregg dan kunnen zijn: alles, bijvoorbeeld: alle auto's worden op kop weergegeven; alle skins worden vervangen door een of ander r* logo; alle peds verden vervangen door claude.

-=-

Ik zeg niet dat er zo'n easteregg is, ik zeg alleen dat het -kan-. Daarmee is het dus ook mogelijk dat deze nog niet gevonden is. En als r* het echt over een grote easteregg heeft (is dat wel eens zo?) dan is het ook groot, en niet een of ander textje of een klein gedeelte van de kaart die een voet weergeeft.

-=-

Wanneer komt de volgende GTA uit? Als er echt zo'n moeilijk vindbare easteregg in zit, dan zal r* via een omweg wel hints laten uitlekken, ergens in het midden van de tijd tussen SA en de opvolger.

-=-

PS: wat een geblaat...... sorry van jullie tijd :D

Geplaatst:

misschien een beetje off-topic

maar wat is obscure??

maar wel een slimme opmerking :klap::klap:

misschien een beetje off-topic

maar wat is obscure??

maar wel een slimme opmerking :klap::klap:

ik weet eigenlijk niet eens of dat wel nederlans is... maar ik bedoelde met obscure "moeilijk te vinden / omlsachtig / lelijk"... zoeits, maar dat komt ook wel uit de context naar voren....

Zijn er eigenlijk tools om ALLE audiofiles te beluisteren, ook de uitspraken van alle peds ? misschien dat er wel ergens een elvis nummer tussen zit ofzo, en dat er alleen nog maar van die elvis poppetjes gespawnd worden...

EDIT:

ENGELS: obscure (mysterious, inscrutable, dark, puzzling, abstruse)

NEDERLANDS: obscuur

Bewerkt: door Goudvis

in GTA2 was het

LASVEGAS

:Y:Y

in GTA:SA is er volgens mij niet zon cheat hoor

Bewerkt: door mattiejj
Geplaatst:

Ik heb even op Wikigta.org gekeken, en daar staat hij niet op, maar hij is er wel volgens andere site's namelijk de cheat L1, Circle, Triangle, L1, L1, Square, L2, Up, Down, Left Als je hem weer uitzetten wilt voer je de code nogmaals in, het is even leuk maar niet voor altijd. Als je vervolgens wilt kijken als een cheat wel voor een bepaalde console is kan je altijd even op de Wikigta Cheats pagina kijken.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...