mattiejj Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 ok bedankt.. ik ga em dalijk eens uitproberen:p
VforV Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 uuh. Ja, ietsje te veel fantasie. want als ik vijf andere willekeurige gebieden pak..krijg ik ook een sterals je 5 punten tegen over elkaar verbind krijg je meestal een ster als je het op de goede manier doet maar toch goed geprobeerd Ja, maar Alexy had het over de 5 belangrijkste / opvallendste punten waar je heen gaat in de storyline, in die volgorde (wijzerzin). Overigens denk ik niet dat die kaart veel inhoud heeft maar zoals ik al eerder zei gewoon iets is wat Rockstar ons gaf waardoor we er nu allemaal banale dingen gaan achter zoeken .
mattiejj Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) @VforV kap nou eens over die kaart oké!! (ik val je hier niet mee aan) ik zeg alleen dit is niet zo bijzonder.want het kan met alle vijfhoeken btw..mt. chiliad..belangrijkste punt van de storyline?? je hoeft er niet vaak te komen in de Storyline hoor VforV Bewerkt: 7 juli 2006 door mattiejj
VforV Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 btw..mt. chiliad..belangrijkste punt van de storyline??je hoeft er niet vaak te komen in de Storyline hoor VforV O nee? Het is nogtands de eerste plaats waar je komt als je voor de eerste keer in San Fierro bent. Tenpenny en Polaski pakken je op tijdens The Green Sabre en laten je daar achter. Je komt er inderdaad niet veel maar het is het eerste wat je van San Fierro ziet (als je GTA SA voor de eerste keer speelt).
Pitbull Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 En we zijn weer aan het afdwalen..........
Cabron Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Bij die plekken op de kaart is overal wel bebouwing, ook zijn er veel gebouwen met een uitsteeksel naar boven toe. aliens?? oja en die driehoek, in Las Venturas is toch ook een (piraten)schip? wijst dat niet naar de punt van de driehoek? misschien moeten we wel door het water varen priecies in de richting van de driehoek. (Ik kan ook fout zitten, ik kan nog niet naar las venturas dus ik weet niet waar het schip staat) Ik heb iets gevonden, ik weet niet of dit al ooit gezien is ofzo. het heeft niks met die punten op de kaart te maken. maar die gast lijkt bijzonder veel op CJ!! Bewerkt: 8 juli 2006 door Cabron
Ice Banana Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Dat is CJ maar dat was al bekend,Nu is het mijn beurt! HEt heeft met de desert te maken,Ik heb iemand nodig die screenshots moet nemen van de plek waar je die helecopters moet schieten voor toreno!Daar beneden zie je in de introduction movie een lijk dat wordt gedumpt.Daar moet gewoon iets zijn! geloof me speur die omgeving af ,ik denk dat je gewoon iets moet vinden!
mattiejj Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 de pessimist jaaa, we gaan we zoeken!!! we vinden niets,meestal als je iemand begraaft,doe je het zand weer terug de optimist: goed idee!we kunne best iets vinden daar zie je, ik heb een zeer duidelijke mening
Caltson Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Dat is CJ maar dat was al bekend,Nu is het mijn beurt!HEt heeft met de desert te maken,Ik heb iemand nodig die screenshots moet nemen van de plek waar je die helecopters moet schieten voor toreno!Daar beneden zie je in de introduction movie een lijk dat wordt gedumpt.Daar moet gewoon iets zijn! geloof me speur die omgeving af ,ik denk dat je gewoon iets moet vinden! ik geloof dat we daar niets vinden buiten wat krottenhuisjes,een paasbeeld-huis,een parachute en een kart... ik heb er wel een pastoor met een h**rtje zien voorbijrijden maar dit is volgens mij gewoon toeval!(dit heb ik ook al eerder vermeld)..toch goed gevonden,maar ik denk ECHT dat we die "grote" EE wel mogen vergeten... Greetz
Cabron Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Misschien is de grote EE wel dat er geen EE is!?
Planlos Ultra Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Waarschijnlijk de lijken die gedumpt zijn. Dat denk ik tenminste.
Caltson Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Waarschijnlijk de lijken die gedumpt zijn. Dat denk ik tenminste. dat denk ik niet..er zijn namelijk al 6 lijkzakken ingame geplaatst de woestijn moet ook niet vollijken liggen.. waarschijnlijk hebben ze die lijken misplaced t.o.v the introduction.. @Cabron: hoe kan het dan een Easter egg zijn ? toch goed gevonden Greetz
Cabron Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Ik heb iets best groots gevonden! ik zal hem even posten! even geduld aub! het is een grote rij sterren in de vorm van een R en die R is met sterren gevormd dus Rockstar! Oja ik gebruik de cheat RIPAZHA. Daarmee kun je met je auto vliegen en dit is echt niet fake! want ik heb niet eens is photoshop. ik heb alleen gimp maar daar snap ik geen hol van dus ik heb ze echt niet ge- editted Bewerkt: 8 juli 2006 door Cabron
nick11123 Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Ik heb iets best groots gevonden! ik zal hem even posten! even geduld aub!het is een grote rij sterren in de vorm van een R en die R is met sterren gevormd dus Rockstar! [Plaatje] Oja ik gebruik de cheat RIPAZHA. Daarmee kun je met je auto vliegen en dit is echt niet fake! want ik heb niet eens is photoshop. ik heb alleen gimp maar daar snap ik geen hol van dus ik heb ze echt niet ge- editted het spijt me echt maar dit was al heeeeeeeeel lang bekend echt waar hij staat ook op Gta Games.nl en Gta Vice City is dit ook. dus dit is niet de grootste EasterEgg waar R* over praat. toch goed gevonden ========== 500,e Post ========== Bewerkt: 8 juli 2006 door nick11123
Cabron Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 He dat is jammer Ik had hier al rondgekeken maar niks gevonden en dacht echt dat ik iets goeds gevonden had Ga morgen rondom mount chilliad zoeken naar Big foot en dat word eng. ik neem mn digitale camera mee, mn ingame camera, en natuurlijk mn Print Screen knopje!
Recommended Posts