nick11123 Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 oke das zeker jammer maar over Big Foot dat is gewoon een Fake hij bestaat gewoon niet ze zeggen van wel en veel mensen maken fake,s zoals plaatje, etc... maar ik wens je anders nog succes
Cabron Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 hmm... anderhalf uur gezocht en niks gevonden. Ik ga maar op zoek naar de 'grote' easter egg of wat dat ook mag zijn. ze zeggen dat die spook auto's te maken hebben met de dood van de vader van CJ
nuke_obelisk Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) lol die spookautos zijn volgens mij nie echt een ee. die kapotte auto zie uje wel vaker in het spel gewoon als verroest oud bakkie, maar een speciale rolt ergens van een heuvel af. makkelijke verklaring: erachter staat een huis en daar moet de auto staan. jammer genoeg heeft r* de auto ve3rkeerd gespawned zodat ie van de berg afrolt wanneer je in de buurt komt... dit is hetzelfde als de verkeerd gespawnde beagle in fort carson die staat op een oprit waar een auto hoort te staan lol dus dat heeft denk ik niks te maken met een ee (vind ik dan) en zeker niet met de grote ee (als die al bestaat dan). Bewerkt: 9 juli 2006 door nuke_obelisk
nuke_obelisk Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 srry typ een beetje snel bedoel auto lol
mickey Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ik ben ook opzoek naar "De grote EE". Ik heb al zo'n beetje half las venturas uitgekamt, maar nog niks gevonden. Ik heb zelf misschien een vermoeden waar zou kunnen zijn(of in ieder geval een easter egg): Het is Cove-a-lot, een soort van kasteel in Las Venturas. Ik vind het raar dat het nergens voor gebruikt word, terwijl het toch zo'n groot gebouw is. Wat denken jullie ervan? Greets, Mickey
LBG Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Het is come-a-lot volgens mij, maar die naam zelf is ook al een soort ee.
Cabron Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Lijkt op camelot van dat konin arthur verhaal
LBG Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ja en dat hebben ze dan veranderd in come-a-lot, wat betekend kom vaak klaar.
-Matthijs- Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Lijkt op camelot van dat konin arthur verhaal Het is in het echt een kasteel, de naam is inderdaad Camelot. Wat ook waar is is dat het een kasteel is in de verhalen van King Arthur. Check >deze< screen en leg ze eens naast elkaar lijkt als 2 druppels of niet? Dit is duidelijk een verwijzing naar het kasteel. Ik weet dit omdat dit al geruime tijd bekend was. Als je wilt weten of jou EE of verwijzing al bestaat neem dan even een kijkje in het Verwijzingen + Geintjes topic of gebruik de zoekfunctie. Dan nog even iets anders, jullie gaan opzoek naar de grote EE. Ik wil daarom even wat zeggen: - Weten jullie waar je naar zoekt? - Weten jullie waar je moet zoeken? - Misschien is hij al gevonden, er zijn al zoveel EE gevonden. Als dit onbeantwoord blijft, waarom zou je dan nog zoeken. Je zoekt maar in het wildweg wat op, dan zul je het denk ik nooit of niet gauw vinden. @ CenMan: Dat hoef je niet speciaal weer te melden.. Bewerkt: 9 juli 2006 door -Matthijs-
LBG Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 - Misschien is hij al gevonden, er zijn al zoveel EE gevonden. Dat zei ik dus ook al...
Cabron Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Maar R* zegt toch dat er een GROTE easter egg is en die nog niet gevonden is? dus dan kan hij niet gevonden zijn
Pitbull Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 - Weten jullie waar je naar zoekt?- Weten jullie waar je moet zoeken? - Misschien is hij al gevonden, er zijn al zoveel EE gevonden. -naar een EE -In SA waarschijnlijk -als hij al gevonden is, waarom weten wij hier dan niks van?
Cabron Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 - Weten jullie waar je naar zoekt? - Weten jullie waar je moet zoeken? - Misschien is hij al gevonden, er zijn al zoveel EE gevonden. -naar een EE -In SA waarschijnlijk -als hij al gevonden is, waarom weten wij hier dan niks van? Precies, als DE easter egg gevonden is verspreid dat nieuws zich als een lopend vuurtje
firef0x Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 net of rockstar al die forums afgaat om te kijken of die ee al gevonden is :S
Recommended Posts