Dizcid Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Ik heb weer een template gemaakt en ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden. Link Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Ziet er strak uit, probeer hem volgende keer op te vullen met Lorum Ipsum. En verder zou ik wat meer voorbeelden geven, bijvoorbeeld voor buttons etc. etc. Verder erg mooi, de kleuren passen goed bij elkaar! 8/10 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Ziet er strak uit, probeer hem volgende keer op te vullen met Lorum Ipsum. He die uitspraak ken ik. Even ontopic. Probeer ook wat links te plaatsen, en dan niet platte text, maar selecteerbare text op buttons, of gewoon buttons met al text op. Je kan ook eens proberen het logo op te vullen, met grandiets of een plaatje. Dan geeft het al een betere indruk. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ik vind het er mooi uitzien. Lekker strak. Een 9/10. PS: Hoe heet dit lettetype die je gebruikt, ik zou hem graag willen hebben (via PM is goed) Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Zoals anderen het voor mij al zeiden, het ziet er lekker strak uit. Niet te veel poespas, gewoon lekker strak. Ik vind dat je de tekst ook mooi hebt geplaats, gewoon een mooi simpel font. Ik geef je een 8.7/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.