leathaface Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Hallo allemaal, Ik zag dat jullie "gammie" konden helpen met het halen van zijn vliegmissie's, zou iemand die voor mij kunnen halen? Het lukt me echt niet na 40 keer proberen. Dus zou iemand voor mij die vliegmissie's kunnen halen (in die woestijn). Hartelijk bedankt, Leathaface!!! GTASAsf1.b
SummerBase Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) Learning to Fly : Passed! In deze missie moest je leren hoe je goed kan vliegen, daarbij kan je een soort van score behalen. Dit word uitgedrukt in procenten (%). Je haalt een oefening pas als je een score van 70% en hoger behaalt. Ik heb sommige oefeningen op 100% gekregen, sommige niet. Maar allemaal boven de 90%. Beloning: Respect + N.O.E : Passed! Veel mensen vinden dit een moeilijke missie, maar het is eigenlijk heel makkelijk. Je moet voordat je begint eerst even wat gaan oefenen met de Rustler. Want het is een heel makkelijk vliegtuig, maar je moet doorhebben hoe hij werkt. Je vliegt een paar meter boven de grond. En zorgt dat het radar alarm niet af gaat, anders word je afgemaakt door de luchtmacht. Verder moet je rustig aan doen en vooral goed op hoogte blijven. Één tip: 'Ga over zee, en niet door de bossen'. Beloning: $15.000 Stowaway : Passed! In deze missie moet je een vliegtuig laten exploderen in de lucht. Je moet bij het opstijgen erin glippen. Dit doe je met een motorfiets. Je rijd langs de zijkant van de patrioule, je gebruikt het motor truc'je. Die luid: Pijltje omhoog (^) in een snelle beweging achter elkaar in drukken. Zo ga je sneller, wat tot het gevolg kan wezen dat je sneller in het vliegtuig zit. Éénmaal in het vliegtuig moet je de bewakers neer-slaan. Niet schieten anders zal de brandstof tank exploderen. Dan loop je naar achter en jat je een parachute van een bewaker plaatst de bom en springt uit het vliegtuig. Dan land je veilig op de grond en is de missie gehaald. Beloning: $20.000 --- Tussen de missie's door heb ik een telfoontje van Woozie gekregen, hij kon mij vertellen dat er weer een missie voor je te doen stond. Verder heb ik geen cheat's en/of mod's gebruikt. Wil nog één of andere missie niet lukken, je kan ze altijd in dit sub-fora plaatsen. De save-game zit in de bijlage. Veel succes met de vervolg missie's. Bewerkt: 17 juni 2006 door SummerBase
leathaface Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Wow thanx man, voor je snelle hulp... Ik waardeer het echt... Eindelijk kan ik weer verder. Hartelijk bedankt, Leathaface
Recommended Posts