SilverDust Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Eej, Kan iemand hier een savegame voor mijn vriend doen? Ik ben zelf slecht met die pijltjes dus als iemand wil ga zijn gang SD Als me vriend nog niet bij Life's A Beach is, Moet je die missie daarvoor ook even doen
BaasB Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) Doe ik voor je. Ik edit dit bericht als de savegame klaar is. EDIT: Hij is klaar. Ik heb de missie gehaald met een dansscore van 5070. Beloning: Respect + Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, geen kogels afgevuurd, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. EDIT 2: Sorry, ik had niet goed gelezen. Groeten BaasBart GTASAsf5.b Bewerkt: 17 juni 2006 door BaasB
SilverDust Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Erm, Je hebt de missie Cesar Vialpando niet gedaan . Niet erg me vriend heeft nog wel even geduld. Iemand die die ook nog even kan doen? SD
HerrieM Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) Dat wil ik wel doen Gehaald: Cesar Vialpando. De lowrider staat in de garage. Bewerkt: 17 juni 2006 door HerrieM
Recommended Posts