EXIT Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) hier ga ik al mijn gekke, idiote, domme mods zetten laten we begine met deze tahoma met fietsrek made by tectron Download ---------------------------- tec-4 sadler made by tectron Download ---------------------------- biglimo stretch made by tectron download ook een gekke mod PM me met een afbeelding en een dowload link Bewerkt: 18 juni 2006 door Tectron Reageren
Juju Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Haha dat is wel grappig . Kan je daar dan ook echt fietsen op zetten? Zou wel handig zijn! 2 extra *auto's* in je garage. Maar ik weet niet hoe dat werkt met mods erin zetten . Reageren
EXIT Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 nee de fietsen zijn extra onderdeel van de auto dus daar kun je niet op rijden Reageren
[Baz] Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 dit vind ik nou pure ownage heel erg mooi ik download hem zeker!! Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Ik vind die Tahomo wel chill En hij's helemaal niet stom of crazy. Zijn die fietsen ook solid? Mooi! Het zal ook keet zijn als je dat baggagekarretje, (die je achter dat autotje doet) die verandert in een fietsenkarretje! Greetz, GTA Vice VIP Bewerkt: 18 juni 2006 door GTA Vice VIP Reageren
EXIT Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 ik heb de fietsen als extra gemaakt dat betekent dat ze op sommige tahoma s zitten en niet bij allemaal maar een extra heeft geen col dus zijn de fietsen niet solid Reageren
[Baz] Geplaatst: 24 juni 2006 Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 I want updates komop tectron, modelen jij !! Reageren
EXIT Geplaatst: 24 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juni 2006 ben er mee bezig maar het is wel niet gemakelijk >>> Door Jorge_F: Baztiaan.gta en Tectron, graag alleen ff nuttige berichten posten<<< Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 4 juli 2006 Rapport Geplaatst: 4 juli 2006 ik vind ze wel goed! kan die limo uberhaupt wel sturen? Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Ja, die kan wel sturen, ik heb hem ook in GTA SA. Als je gaat sturen gaat hij helemaal heen en weer bewegen. Ik vind het wel een leuke ding, zo grote Limo Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 dei spuitbus vind ik wel zalig Reageren
Donwell Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Lache! Vooral de Tahoma is cool! Reageren
Wauzie Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 Leuke (nuttige ) mod . Ik hoop dat je nog leuke tweaks gaat doen . Misschien een BMX met zijwieltjes . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.