Nemean^inf Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Telkens als ik een NFO bestand wil openen om te lezen kan dat niet. Wat is dit? Reageren
SummerBase Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) - Is een .NFO wel een bekende extensie? - Waarvoor gebruik je dat bestand? - Weet je zeker dat het bestand correct is? Verder kan ik niet zoveel verzinnen, als je wat meer informatie geeft kan ik kijken hoe je ervoor kan zorgen dat hij wel opent. --- Kijk hieronder voor een daverende link . Bewerkt: 17 juni 2006 door SummerBase Reageren
Mania-92 Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Google is your friend: TADA Reageren
ShortY- Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) Probeer dit bestand eens te openen met "kladblok/notepad" Gebruik rechtermuisknop op het .NFO bestand, en klik op "openen met" en klik kladblok/notepad aan. EDIT: Mania-92 wat me nét iets voor, alsnog probeer het, het is iets sneller dan NFO viewer enal Bewerkt: 17 juni 2006 door ShortY- Reageren
coz Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 verklaring .nfo wordt al jaren gebruikt door lui als extentie voor informatie bestanden icrosoft heeft in zijn slimigheid bedacht het type .nfo te gebruiken voor bestanden met inhoud ; System Info File je kan meerdere dingen doen .. zoals gezegd een nfo bestand progje downloaden het gewoon openen met wordpad / notepad / word / whatever .. door programma selecteren je kan ook gaan haxoren en de nfo type niet meer laten openen door de windows info viewer Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Jep mania, kwam er ook achter, voor dat jij het poste. Bedankt in iedergeval. Reageren
Kraay Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 .nfo files werken nooit Jawel, als je gelezen had wat hierboven stond kon je zien dat je ze met kladblok kunt openen. Als je games/software download zit er meestal een .nfo bestand bij met informatie over de game, beveilingen, cracks etc.. Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Wat houden we ons toch weer goed aan de regels. Je kan zoals al eerder werd gezegt een NFO bestand gewoon met kladblok openen en lezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.