Jump to content

hoe kan ik naar liberty city ?

Recommended Posts

Geplaatst:

eey,

ik heb gta sa op de pc en hoe kan ik dan naar liberty city ?

en ik hoorde ook zoiets dat als je nog hoger vliegt dat je dan in vice city komt, klopt dit ?

Geplaatst:
eey,

en ik hoorde ook zoiets dat als je nog hoger vliegt dat je dan in vice city komt, klopt dit ?

Ja dat heb je goed gehoord, in >dit< topic vind je direct al een handige tut hoe je er komt. Als je nog verder dat topic bekijkt kun je ook nog in andere interiors. Heel leuk als je bijvoorbeeld niks te doen hebt! Veel plezier! :)

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan inderdaad op de computer naar Liberty City, alleen wel een heel klein stukje. En niet alles is Solide daarmee bedoel ik dat sommige dingen slecht afgewerkt zijn en dat je er zo door heen kan lopen.

Klik hier om meer te weten te komen over Liberty City.

---

Op die pagina staan een aantal coördinaten, zonder een extra programma kan je hier niks mee. Daarvoor hebben twee script-kiddies iets gevonden. De Sanandreas place manager kan je gebruiken om naar bepaalde Coördinaten te rijzen. Wil je het bestand downloaden moet je jezelf aanmelden/inloggen op Gtagames.nl. Soms kan dit problemen opleveren. Kom je er niet uit wil ik het bestand altijd uploaden voor je.

Edit: Heel veel waren me voor :-(.

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

eey,

Ja dat heb je goed gehoord, in >dit< topic vind je direct al een handige tut hoe je er komt. Als je nog verder dat topic bekijkt kun je ook nog in andere interiors. Heel leuk als je bijvoorbeeld niks te doen hebt! Veel plezier! :)

Dat heeft diegene dus goed gehoord.

Hmm interessant, maar wat zijn de coordinaten van vice city want dan ga ik even kijken.

Ik verwacht trouwens niet echt veel van vice city.

Geplaatst:

Heel 'vice city' is niet te vinden in San andreas. Daarintegen zijn er wel bepaalde objecten/plaatsen te vinden uit Vice City maar niet hele stukken zoals Liberty City (Hidden).

Zo ook het 'Vice City stadium', maar echt een compleet spel. In een spel kan natuurlijk niet. De verborgen stukken dienen ergens voor natuurlijk. Bijvoorbeeld voor een missie.

Ik ben nou een beetje moe dus ik ga slapen... Morgen leg ik wel meer uit. :cya:

• 9 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...