Interdread Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Ik kon niks vinden bij de zoekfunctie, en ook niet niet bij de walktrough dus vraag ik het maar hier. Ik wil graag weten wanneer de dirttrack is en wanneer de kickstart (stadium event bij Las Venturas). Negen van de tien keer is daar kickstart en die heb ik al gehaald, maar heel zelden is er de dirttrack. Weet iemand of daar regelmaat in is? Reageren
HerrieM Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) De dirt Track is op Maandag en Woensdag. Je kan de dag zien door op TAB te drukken. (de knop ook ook de stats van stamina enz. te bekijken.) Bewerkt: 17 juni 2006 door HerrieM Reageren
SilverDust Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 Klik Klik voor informatie over Kickstart. En Klik hier voor meer info over Dirt Track. Lees alles en je komt er vast wel uit SD Reageren
Interdread Geplaatst: 17 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 @ SilverDust; ik heb de site idd niet al te best gelezen, het stond er dus wel op Nou ja in ieder geval, erg bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.