Toni Caprioni Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 het is heel moeilijk kiezen: True Crime:New York City, Driver:Parallel Lines of GTA Liberty City Stories. Ik heb GTA 3, VC en SA al dus de hoef ik niet meer te kopen. Welke moet ik kopen, want ik vind ze allemaal leuk en ze spelen allemaal in New York af. Reageren
Goliat Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 True Crime NY City: Een leuke game, maar je speelt 'm nogal snel uit. Naar mijn idee ook een beetje een kopie van GTA. Driver Parallel Lines: Ik ben niet zo'n driver fan en eerlijk gezegd heb ik de game ook niet. Net als true-crime is het een leuke game om te spelen en volgens mij redelijk realistisch. GTA Liberty City Stories: Dit hangt een beetje van jezelf af, ik zou 'm niet kopen als je 'm al op de PSP hebt. Tja het is GTA dus je krijgt zowieso waar voor je geld, meer dan alleen een leuke game, ik heb 'm zelf niet maar wel eens bij een vriend gespeeld. Als je lang verslaafd bent geweest aan San Andreas dan is dit wel een game om aan te raden, waarschijnlijk lonk je naar een nieuwe GTA. Mijn advies is dus om GTA LCS te kopen, driver raadt ik je sterkt af heb je geen zin in LCS ga dan voor True Crime. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.