Froop Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 (bewerkt) V2: V3: V4: V5: Ik probeerde weer een African style na te maken. Deze creatie is gemaakt voor een contest met het onderwerp vector. Ik moest ergens mijn tekst kwijt, dus waarom niet in zo'n balkje? Bewerkt: 19 juni 2006 door Froop Reageren
Grove St. Geplaatst: 17 juni 2006 Rapport Geplaatst: 17 juni 2006 WoW dit is nou mijn style, strak en natuurlijk. Niet een plaatje en klaar is kees. Hellaas kan ik dit nog niet maken, heb je een tut ervoor ofzo? Echt prachtig een 10/10! Reageren
deagle Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Dit is mooi . Hoeland heb je aan het vectoriseren van dat gras gezetten ? Jaja , dit is klasse! 8/10 Reageren
Froop Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Dit is mooi .Hoeland heb je aan het vectoriseren van dat gras gezetten ? Jaja , dit is klasse! 8/10 20 seconden in totaal, daarna heb ik alles op de goeie plek moeten zetten. En bedankt voor de cijfers, jij ook Grove st. Reageren
Arjen Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Hoeland heb je aan het vectoriseren van dat gras gezetten ? Dat is een brush. Opzich vind ik het wel mooi, maar het zwarte gras overmeesterd het plaatje te veel. Het lijkt net of die giraffes tot hun heupen in het gras zitten. () Het hart daarachter vind ik wel mooi, alleen de tegengestelde gradient vind ik er niet bijpassen. Een andere kleur zou beter lijken of je moet de gradient gelijk laten lopen met de achtergrond. 7.3/10 Reageren
Froop Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) V2: V3: V4: @Arjen; dat met die heupen is nogal logisch, want op de originele image hadden ze geen poten. Bewerkt: 18 juni 2006 door Froop Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ik vind het weer mooi gemaakt, Froop. Dat hart is heel mooi gemaakt, en de gras brush is goed toegepast. Misschien kan je er nog een mooie bijpassende tekst bijzetten? Ik geef je een welverdiende 9/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.