Stan O. Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 ik heb weer een signature gemaakt dit is hem willen julie hem raten Reageren
deagle Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ik vind'm niet zo geslaagd. Het font past niet bij het plaatje en de achtergrond nog minder. Toch word je steed beter . 7/10 Nicsan Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ik vind hem niet zo heel erg mooi. De achtergrond past qua kleur echt totaal niet bij de render. De achtergrond kon beter de kleur hebben die de render ook heeft, zodat het wat meer bij elkaar past. De kwaliteit van de render zelf is bij het gezicht wel goed, maar als je dan verder naar rechts gaat, naar de arm bijvoorbeeld, daar word hij iets minder. De tekst had je ook anders moeten doen. Ten eerste is het niet goed te lezen op de plaats waar hij nu staat, misschien staat hij beter op de achtergrond ergens naast de Sig. De kleur past ook niet echt, de kleur van je tekst past in geen geval bij de andere kleuren die in je Sig verwerkt zitten. Over het algemeen vind ik deze Sig niet heel fantastisch, laat ik het zó zeggen. Cijfers Achtergrond: 5 Kleuren: 5 Render: 7.3 Effecten: 6 Tekst: 5.5 Originaliteit: 7.3 Algehele indruk: 6 Eventuele bonus: - Je krijgt van mij voor deze Sig een 6, werk nog wat meer Tuts af bij bijvoorbeeld de Graphics Tutorials op dit Forum. Succes nog! *** Hoogste rate ooit: Spiderman Sig van Levi. Cijfer: 9.3. *** Reageren
Rullez Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 hij is niet erg gelukt een beetje spikkelig maar wel cool en volgens mij heb jij je naam met paint gedaan maar het idee is wel cool Reageren
Stan O. Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) hier is een nieuwe : Best View in Calired skin Bewerkt: 18 juni 2006 door Stan O. Reageren
deagle Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Hmm , nu is het een simpele brush op de achtergrond met gewoon een beetje tekst. Ik vond de vorige beter . Reageren
TheGuardian Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ik vind de 2de beter dan de eerste de eerste vond ik niet echt mooi het lettertype en fond paste niet op dat geweer Op afbeelding 2 staat deze dan weer beter Afbeelding 1: 6.5 Afbeelding 2: 8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.