Jump to content

van heist

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo ik heb GTA 3 net een half weekje(woensdag om precies te zijn offtopic) en ik ben nog niet zo ver :$

Ik kom maar niet verder bij die ene missie van joey leone dat je die securicar geloof ik heel hard moet beschadigen dat je chauffeur eruit stapt maar mijn auto gaat er altijd eerst aan, en als ik dan uitstap om een nieuwe auto te pakken word ik door de police gebust of gewasted. Ik heb ook nog geen body armor en ik zit ook met nog een probleem als ik die securicar eenmaal heb(2 x gelukt die van te stelen) dan blokkeert de politie mij de weg en dan halen ze me uit de wagen en busten me ook! Wat moet ik doen?

P.S. Het heeft geen zin om mijn savegame te posten, ik heb GTA III namelijk op de Xbox.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:

Je kunt het beste met de zeikant of achterkant van jouw auto tegen de andere auto's voorkant aan te knallen. Daar zit namelijk de motor van de auto, en die gaat meestal snel stuk. Je kunt bijvoorbeeld recht voor hem gaan rijden en dan opeens hard gaan remmen.

Op WikiGTA hebben ze ook nog info over deze missie, misschien heb je daar ook nog wat aan.

Volgens Joey rijdt er dagelijks een gepantserde wagen in en rond Chinatown. Het is de bedoeling deze wagen zo vaak te rammen totdat hij genoeg beschadigt is. Schieten helpt niet, omdat de wagen gepantserd is. Zodra je voor de eerste keer ramt, krijg je meteen politie achter je aan. Deze is vaak erg snel weer weg, maar na elke ram komt de politie weer terug, of krijg je er zelf een wanted level bij. Op het moment dat het damage metertje (linksboven in je scherm) vol is, zullen de bestuurders uit het voertuig stappen. Ga erin, en parkeer de wagen in de garage bij Portland Harbor. Na de missie krijg je een melding op je beeper. Als je wilt, kun je in Hepburn Heights een missie via een payphone doen.

De directe link naar deze pagina op WikiGTA is deze: Klik!

Veel succes, ik hoop dat hij gaat lukken! ;)

Ten eerste, zorg voor een stevige wagen. Denk aan wagens zoals een Rumpo, Pony, Patriot of een Ambulance. Dit zijn auto's die tegen een stootje kunnen en bovendien erg snel zijn. Zorg ervoor dat je de securicar niet de hele tijd ramt anders krijg je meer sterren. Ram dus om de zoveel tijd een keer. Als je een keer ramt dan krijg je 1 ster. Als je een tijdje achter die securicar rijdt verdwijnt die ster. Kijk goed om je heen en zorg voor voldoende wapens en armor om de politie te doden. De AK 47 is het krachtigste wapen van Portland. De Armor en de AK 47 kun je vinden ten oosten van Momma's Restaurant in Saint's Mark. Als je daar bent staat er een Maffia Sentinel klaar, daarna moet je als je in het midden staat naar rechts lopen op een smal stukje. Daarna moet je naar links gaan in een smal steegje. Daarna loop je rechts naar beneden, je gaat linksaf en daar heb je de AK 47 en de Armor.

Edit 1: Froodooo was me al voor.

Edit 2: Veel succes met de missie.

Bewerkt: door Colonel Cortez
  • 5 weken later...

Je moet een redelijk snelle wagen (en ook een stevige) hebben om hem te halen. Beuk met een flinke vaart tegen de zijkant van de auto, de beste manier is om vanaf de zijkant aan te komen zetten, om zo flinke schade te nemen.

EDIT: Sorry voor de wat grote bump!

Bewerkt: door TcT MafIosO

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...