Ar Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ik hebgezocht op het forum en er is al een topic over deze missie, deze heb ik ook gelezen en alle tips die erin staan heb ik gebruikt. Maar door alle tips en aanwijzingen van mede-gebruikers van dit forum, lukt mij deze missie niet. Ik word er een beetje ziek van, want ik ben er ruim anderhalf week mee bezig, om de missie te halen. Zou iemand anders deze voor mij willen halen? Met voorbaat dank.
Bling Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) doe ik voor je Edit: als ik de savegame wil laden komt hij met een foutmelding en sluit het spel af, kan het soms zijn dat je versie 2 van San Andreas hebt? Ik heb namelijk versie 1 en kan de savegames van versie 2 niet doen. Bewerkt: 18 juni 2006 door Bling
Bling Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Oke, ik downgrade mijn gta even zodat ik de savegame voor je kan doen. Gehaald: Farewell my Love Beloning: De garage in San Fierro waar je later missies kan doen. Extra: The Truth heeft gebeld, hij was weer eens stoned zoals altijd Je kunt nu de missie 'Are you going to San Fierro' voor hem doen. Ik heb geen mods of cheats gebruikt, savegame zit in de bijlage Veel succes met de volgende missies Bewerkt: 18 juni 2006 door Bling
Ar Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Hartsikke bedankt voor de moeite die je gedaan hebt en natuurtlijk bedankt voor het halen van de missie.
Recommended Posts