Froodooo Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Goede en duidelijke Tutorial, maar je had best nog even uit kunnen leggen hoe je hem verder een beetje moet afwerken. Mensen kunnen dit dan natuurlijk ook naar eigen zin doen, maar als je een Tut over een layout maakt, doe hem dan helemaal, zet er desnoods bij dat dat geen verplicht onderdeel van de Tut is en dat je het zelf dan ook kunt doen wat je wilt. Anyway, hier is mijn resultaat: Reageren
kadee Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 ik snap iets niet de grote van je blad is dit in pixels ? want bij mij toont hij niet zo groot in fotoshop . Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 @ Kadee: Je moet dan het vergrootglas openen en dan inzoomen dan krijg je het wel of, even scrollen tot dat je vanboven ziet dat hij op 100% staan, nu heb je waarschijnlijk 65,5 procent of iets dergelijks. Reageren
totalscream Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 hoe zorg je dat alles gelijk staat bv de opening tussen de rechterbalk en de buiten kant en tussen de linkerbalk en de buitenkant?.. Reageren
totalscream Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) dit is mijn outcome: Bewerkt: 30 oktober 2006 door totalscream Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.