koekkie Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 okeej alle coole gta sa gamers ik heb dringend jullie hulp nodig ik weet niet hoe ik mense kan recruiten ik heb een cheat gedaan dat je mense kan recruiten wie je maar wilt maar het probleem is hoe moet je recruiten bedankt voor het kijken in iedergeval hopelijk krijg ik snel antwoorden met de vriendelijk groeten van koekkie Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Met de pc klik je op je rechtermuisknop bij een homie van jou. Dan mep je hem en druk je snel op g. Dan zegt CJ wat positiefs en gaat die homie met je mee. Reageren
koekkie Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Met de pc klik je op je rechtermuisknop bij een homie van jou. Dan mep je hem en druk je snel op g. Dan zegt CJ wat positiefs en gaat die homie met je mee. maar hoe kan ik mense recruiten van de straat gewoon Reageren
SummerBase Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ten eerste je moet genoeg respect hebben. Dit kun je verdienen door gang-teritories te veroveren. Of door veel missie's te doen. Als de gasten die je wilt recruiten in jou gang zitten kun je als je in de buurt bent van de persoon op de rechter muisknop drukken er verschijnt dan een pijltje boven het hoofd van de persoon. Druk dan op G, de gang-leden gaan dan met je mee. Let op: Ze moeten in je gang zitten anders wil het niet. Veel succes . Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) maar hoe kan ik mense recruiten van de straat gewoon Dat kan alleen met de cheat: Rekruteer iedereen. Met deze cheat kan je iedereen van de straten recruiten, je kan uiteraard maximaal maar 7 mensen rekruten. Rekruteer cheat: SJMAHPE Ook handig: Recruteer iedereen met Rocket Launchers. ROCKETMAYHEM Dit zijn de cheats voor de PC, op deze pagina staan de Xbox en Ps2 cheats ook nog. Recruten doe je door op iemand te richten en dan G of H te drukken. Als je mensen gerecruteerd hebt kan je ook op G of H drukken om hun met je mee te laten lopen als ze achter blijven, je kan soort bevellen geven aan ze. Bewerkt: 18 juni 2006 door Typhoon Reageren
koekkie Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ten eerste je moet genoeg respect hebben. Dit kun je verdienen door gang-teritories te veroveren. Of door veel missie's te doen. Als de gasten die je wilt recruiten in jou gang zitten kun je als je in de buurt bent van de persoon op de rechter muisknop drukken er verschijnt dan een pijltje boven het hoofd van de persoon. Druk dan op G, de gang-leden gaan dan met je mee. Let op: Ze moeten in je gang zitten anders wil het niet. Veel succes . okeej thx ik ga het probere Reageren
Puma Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 eerst loop je naar een paar grovestreet homies toe, en dan richt je op hem en dan doe je het-knopje-dat-in-jouw-controles-menu-ingesteld-staat-voor-conversationYES... dan zijn er ook nog twee knoppen waarmee je bevel kan geven je homies te laten staan of mee te laten lopen, kijk ook in je controles menu voor die knoppen succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.