Jump to content

ik zoek games

Recommended Posts

Geplaatst:

heeft iemand nog wat tips want ik wil graag nieuwe spellen hebben voor de xbox(die ook werken op de xbox 360)

en xbox 360 maakt niet uit wat voor genre

Geplaatst:
Het spel Project Gotham Racing 3 lijkt mij heel erg mooi.

Hij is er voor de X-Box 360. ;)

Die lijkt mij ook erg leuk! Maar (Rockstar games presents) Table Tennis en (The elder scrolls 4) Oblivion. Als je meer van shooters houdt is Ghost Recoon Advanced Warfighter wat voor jouw!

En TT is 40 euro, dus ook gelijk een stuk goedkoper voor jou! (Maar zonder Xbox live geen aanrader --> Lees recensie).

Nog veel succes met kiezen!

Geplaatst:

Hey Killer Of Police, :cya:

Ik heb een grote tip voor jou.

De First-Person-Shooter Halo: Combat Evolved of Halo 2 lijkt me wel wat voor jou. Het is een spel waar aliens, zombies en ander gespuis de Aarde proberen te veroveren. Je hebt veel keuze uit voertuigen en wapens. De levels zijn afwisselend, en de graphics zijn goed. Ik heb dit zelf ook (Op de PC dan, alleen Halo, maar Halo 2 is allessinds even goed.) en ik ben er zeer tevreden over. Daarnaast is de multiplayer functie van de Halo spellen zowat de leukste en beste die ik ken. Halo 1 en 2, het zijn allebei toppers. Neem even een kijkje op de >Site van Bungie<.

Nog 1 iets, ik dacht dat je het allebei ook op de X-Box 360 kunt spelen, maar dat staat op de site, meen ik. Nog veel succes met je zoektocht.

Velaro. :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

heb halo 2 al een jaar langer zelfs typ mijn naam is in op bungie om mij te localiseren KamikazeWimpie of de clan M1 777 of zoiets en halo 1 kan ik niet over xbox live :-( ben pas level 5 :@ en weet al een game

battlefield 2:modern combat heb de demo eventjes gedownload en zo goed spel en waar zie je dan zombies in halo 2 maar lijkt me dat je de flood bedoelt

Bewerkt: door killer of police
Geplaatst:
heb halo 2 al een jaar langer zelfs typ mijn naam is in op bungie om mij te localiseren KamikazeWimpie of de clan M1 777 of zoiets en halo 1 kan ik niet over xbox live :-( ben pas level 5 :@ en weet al een game

battlefield 2:modern combat heb de demo eventjes gedownload en zo goed spel en waar zie je dan zombies in halo 2 maar lijkt me dat je de flood bedoelt

*Small bump*

Ik zou (als ik jou was) Battlefield II niet kopen, in elk geval niet voor de 360! De graphics zijn van PS2/Xbox kwalitiet (Mijn PS2 versie naast de 360 versie van een vriend... Sorry, maar voor 360 maatstaven gaat dat niet! En als je CoD2 al hebt is dat soiezo geen aanrader!

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan ook WWE Smackdown VS Raw 2007 kopen voor de Xbox360

maar die is nog niet uit , dan moet je toch wachten

Het spel is echt mooi , worstelaars geven bloed op hun tegenstander's hoofd

echt kikke..!!

Bewerkt: door Dago58x
Geplaatst:

=>Halo 3 (binnenkort)

Als je zo van halo houdt zou je dan beter geld sparen voor halo 3 en/of Gta IV kopen

;)

• 1 maand later...
Geplaatst:
"*5 dagen bump*

gears of war

too human

bioshock

saint's row

het is al een maand geleden dus ik denk dat diegene (mezelf) het al weet

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...