Johan O. Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Beste Forumleden, Ik wil graag Linux op mijn pc specs: Intel Pentium III 866Mhz 128MB RAM ATI 9250SE 128MB 13.9GB Harddisk ik heb nog een harde schijf van 2.2GB liggen. ik heb al 3 versies van Linux geprobeert: Debian Fedora 5 en nog een maar ik krijg telkens een text versie en als ik op google zoek op dezelfde naam zie ik gewoon een desktop enzo... weet iemand waar dit aan ligt? B.V.D. Johan O. Reageren
Argon Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Lukt het niet om ze te instaleren want ik snap je probleem niet echt :$ Allersiends, je moet de ISO downloaden en als IMAGE op een CD-rom branden (zo traag mogelijk branden anders kan het zijn dat je data verliest (best maximum 500kb / seconde ofzo). Dan boot je op je PC vanaf die CD-rom en moet je wat vraagjes etc. beantwoorden en je hebt het geïnstaleerd. Bij laptops moet je soms nog iets typen als je begint met booten. Ik weet niet meer wat maar het was iets met: "ACPI=OFF" ofzo Edit: Ik raad je deze versie van linux aan vrij licht: http://www.ubuntu.com/ Bewerkt: 18 juni 2006 door Argon Reageren
Johan O. Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Lukt het niet om ze te instaleren want ik snap je probleem niet echt :$ Allersiends, je moet de ISO downloaden en als IMAGE op een CD-rom branden (zo traag mogelijk branden anders kan het zijn dat je data verliest (best maximum 500kb / seconde ofzo). Dan boot je op je PC vanaf die CD-rom en moet je wat vraagjes etc. beantwoorden en je hebt het geïnstaleerd. Bij laptops moet je soms nog iets typen als je begint met booten. Ik weet niet meer wat maar het was iets met: "ACPI=OFF" ofzo Edit: Ik raad je deze versie van linux aan vrij licht: http://www.ubuntu.com/ heb ik allemaal al gedaan die Fedora 5 heeft 5cd's ! ik installeer het gewoon en als ik heb opstart dan krijg ik: Login: (ik typ johan) Password: (typ ik me password) en dan krijg ik een command-line ik zal wel ff kijken bij ubuntu Edit: ik zit nu met de Live CD in Linux maar dan op een 2.4Ghz Pc met 512MB RAM zometeen ff kijken hoe het gaat met 866Mhz en 128Mb RAM Bewerkt: 18 juni 2006 door Johan O. Reageren
Johan O. Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) ok, ik stop die Live CD in mij pc en ik start Linux op hij is nu al 1 uur bezig met opstarten...! en op deze pc is ie klaar in 2 min. vanaf de CD kan iemand me helpen? (specs van me pc staan boven aan deze pagina) b.V.D. Johan O. K*t sorry voor de dubbelpost Edit2: laat maar, hij werkt :D Bewerkt: 18 juni 2006 door Johan O. Reageren
Bronko Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Weet iemand toevallig nog een moddelleer programma voor linux? Ik heb ook gewoon windows xp maar ik zit nu op linux en you daar ook graag moddelleer programma op willen Reageren
Johan O. Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Weet iemand toevallig nog een moddelleer programma voor linux?Ik heb ook gewoon windows xp maar ik zit nu op linux en you daar ook graag moddelleer programma op willen Klikkepik! AC3D voor Linux Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.