Jump to content

Dynamic news?!


Mr wu

Recommended Posts

Kweet niet of er al een topic over was geweest.. kon in iedergeval niks vinden..

Ik las op gtasanandreas.net iets over dynamic news.

Komt er op neer dat de niews berichten gebaseerd zullen zijn op wat er allemaal gebeurd in de stad.. weer overvallen enz...

K'weet in iedergeval dat de weerberichten precies kloppen wat er verder past bij de gebeurtenissen binnen het spel weet ik niet..

Lijkt me wel gaaf dat als je een winkel overvalt en je een half uur later het nieuws luisterd dat jouw overval op het nieuws is :puh:

Bewerkt: door Mr wu
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Spike

    6

  • victor88

    5

  • Pete-R

    4

  • Tupac A. Shakur

    3

Top Posters In This Topic

ik wist al dat er dingen die in de game gebeuren op de radio worden uitgezonden..

ja zou idd grappig zijn als je bijv. op een nacht inbreekt en je die middag daarna in je auto cruised en een radiobericht hoort over jou inbraak :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

ik wist al dat er dingen die in de game gebeuren op de radio worden uitgezonden..

ja zou idd grappig zijn als je bijv. op een nacht inbreekt en je die middag daarna in je auto cruised en een radiobericht hoort over jou inbraak :ph34r:

ja idd vet cool :D .

Link to comment
Delen op andere websites

ik wist al dat er dingen die in de game gebeuren op de radio worden uitgezonden..

ja zou idd grappig zijn als je bijv. op een nacht inbreekt en je die middag daarna in je auto cruised en een radiobericht hoort over jou inbraak  :ph34r:

ja idd zou wel vet cool zijn :D .

EDIT sorry voorhet dubbel posten!

Bewerkt: door Spike
Link to comment
Delen op andere websites

zal wel lachen zijn misschien hoor  je dan ook een signalement over hoe de dader er uit ziet :lol:

jaah, maar, je eigen niet te veel voor stellen he..!, want als je dat doet.. valt het dadelijk wel tegen! ;) .

hahaha het moet inderdaad een niet te goede beschrijving zijn anders ben je er snel bij

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zou dit ook wel kunnen als je heeeeel veel eet dat je ze ook minder snel te pakken krijgen als je al gezocht word omdat je dan helemaal verandert of als je heel dun ben dat je heel snel kun rennen! En dus ook minder snel gepakt word door de Politie!

Link to comment
Delen op andere websites

het is zeker lauw dat je misdaden op het nieuws en radio komen maar denk dat eten en sporten er niet voor zorgt dat de politie je niet meer zoekt

denk dat andere kleding al genoeg is of je auto spuiten.

Bewerkt: door tupac
Link to comment
Delen op andere websites

THE UNDERDOGG probeer niet van die berichtjes te plaatsen met bijvoorbeelt alleen inderdaad want dit woord gezien als spam. Ik denk dat r*ckstar dit er ook wel heeft uitgehaald omdat gta san andreas zo realistisch word!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...