Mr wu Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 (bewerkt) Kweet niet of er al een topic over was geweest.. kon in iedergeval niks vinden.. Ik las op gtasanandreas.net iets over dynamic news. Komt er op neer dat de niews berichten gebaseerd zullen zijn op wat er allemaal gebeurd in de stad.. weer overvallen enz... K'weet in iedergeval dat de weerberichten precies kloppen wat er verder past bij de gebeurtenissen binnen het spel weet ik niet.. Lijkt me wel gaaf dat als je een winkel overvalt en je een half uur later het nieuws luisterd dat jouw overval op het nieuws is Bewerkt: 21 oktober 2004 door Mr wu Reageren
Dio Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ik wist al dat er dingen die in de game gebeuren op de radio worden uitgezonden.. ja zou idd grappig zijn als je bijv. op een nacht inbreekt en je die middag daarna in je auto cruised en een radiobericht hoort over jou inbraak :ph34r: Reageren
Spike Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 ik wist al dat er dingen die in de game gebeuren op de radio worden uitgezonden..ja zou idd grappig zijn als je bijv. op een nacht inbreekt en je die middag daarna in je auto cruised en een radiobericht hoort over jou inbraak :ph34r: ja idd vet cool . Reageren
Spike Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 (bewerkt) ik wist al dat er dingen die in de game gebeuren op de radio worden uitgezonden..ja zou idd grappig zijn als je bijv. op een nacht inbreekt en je die middag daarna in je auto cruised en een radiobericht hoort over jou inbraak :ph34r: ja idd zou wel vet cool zijn . EDIT sorry voorhet dubbel posten! Bewerkt: 21 oktober 2004 door Spike Reageren
Pete-R Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 (bewerkt) Lijkt me ook wel leuk dat als je 10 keer achter elkaar heel veel overvallen ofzo pleeg dat er dan een nationale crisis ofzo kom! Bewerkt: 21 oktober 2004 door petersmurfje Reageren
victor88 Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 zal wel lachen zijn misschien hoor je dan ook een signalement over hoe de dader er uit ziet :lol: Reageren
Spike Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 zal wel lachen zijn misschien hoor je dan ook een signalement over hoe de dader er uit ziet :lol: jaah, maar, je eigen niet te veel voor stellen he..!, want als je dat doet.. valt het dadelijk wel tegen! . Reageren
victor88 Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 zal wel lachen zijn misschien hoor je dan ook een signalement over hoe de dader er uit ziet :lol: jaah, maar, je eigen niet te veel voor stellen he..!, want als je dat doet.. valt het dadelijk wel tegen! . hahaha het moet inderdaad een niet te goede beschrijving zijn anders ben je er snel bij Reageren
The Godfather Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 andere kleren kopen en een beetje trainen of anders veel eten, word je dik van :lol: Reageren
Pete-R Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 Misschien zou dit ook wel kunnen als je heeeeel veel eet dat je ze ook minder snel te pakken krijgen als je al gezocht word omdat je dan helemaal verandert of als je heel dun ben dat je heel snel kun rennen! En dus ook minder snel gepakt word door de Politie! Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 (bewerkt) het is zeker lauw dat je misdaden op het nieuws en radio komen maar denk dat eten en sporten er niet voor zorgt dat de politie je niet meer zoekt denk dat andere kleding al genoeg is of je auto spuiten. Bewerkt: 21 oktober 2004 door tupac Reageren
victor88 Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 dat andere kleren al genoeg is vind ik een beetje nep want je gezicht blijft hetzelfde Reageren
Pete-R Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 THE UNDERDOGG probeer niet van die berichtjes te plaatsen met bijvoorbeelt alleen inderdaad want dit woord gezien als spam. Ik denk dat r*ckstar dit er ook wel heeft uitgehaald omdat gta san andreas zo realistisch word! Reageren
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 is goed oke sorry Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.