Jump to content

Dynamic news?!


Mr wu

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Spike

    6

  • victor88

    5

  • Pete-R

    4

  • Tupac A. Shakur

    3

Top Posters In This Topic

ik wist al dat er dingen die in de game gebeuren op de radio worden uitgezonden..

ja zou idd grappig zijn als je bijv. op een nacht inbreekt en je die middag daarna in je auto cruised en een radiobericht hoort over jou inbraak :ph34r:

hahahaha ja dat lijkt me cker wel vet

Link to comment
Delen op andere websites

ik wist al dat er dingen die in de game gebeuren op de radio worden uitgezonden..

ja zou idd grappig zijn als je bijv. op een nacht inbreekt en je die middag daarna in je auto cruised en een radiobericht hoort over jou inbraak  :ph34r:

hahahaha ja dat lijkt me cker wel vet

dit zal zeker komen in sa jongens kijk ;):D .

Het station is niet de hele tijd het zelfde. De volgorde veranderd en er komt steeds ook ander nieuws tussen over gebeurtenissen in GTA SA en het weer.

3× keer zoveel commercials als GTA3!

hey hey is dat nog is wat of niet :lol: .

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zul je zien dat je na een tijdje gaat merken dat al die zinnen weer terug gaan komen dus ik hoop dat ze dat er niet in doen

:huh: ?,hoezo terug komen, in het echt is dat toch ook niet . :lol:

Het is toch logisch .. <_<

Ze kunnen toch geen oneindige dingen inspreken?

Link to comment
Delen op andere websites

maakt niet uit als het teug komt eigelijk (vind ik), omdat ja je hebt dan een huis beroofd en dan komt dat op het nieuws en, 1 dag later weer een keer nou dan hoor je het het zelfde , mijn maakt het niks uit :puh:;)

Edit beter dan niks er over horn toch?? ;)

Bewerkt: door Spike
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk misschien ook wel niet je hebt er namelijk ook niks aan beetje dome vraag :( maar ik hoop dat je wel veel meer in huis kan doen

denk het wel dat je meer dingen in je huis kan doen.

jat je s'nachts een tv volgenden ochtend eigennaar komt beneden ''waar is mijn tv¿¿¿¿¿¿'' :D dit gaat lachen worden B)

Link to comment
Delen op andere websites

en naar je koelkast lopen, ik hoop ookl dat er een deur direckt naar je garage loopt kun je nog lekker aan je Lowrider werken. :D

GTA SA is gewoon te gek, gewoon een geil spel :puh:

er is zoveel te doen niet meer normaal bijna 5 dagen verwijderd van de release :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...