Ben_92 Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Hallo ik heb de oude garage in SF aangepast tot een shell garage, maar mijn vraag is of het mogelijk is om er weer benzinepompen neer te zetten... Als het kan, wil iemand dan dit doen voor mij??? En als 't ook kan, zo'n prijsenbord van shell (zo'n grote) neer te zetten. Ik hoop dat dit kan en bij voorbaad dank! http://img238.imageshack.us/my.php?image=naamloos4rz.png http://img238.imageshack.us/my.php?image=wasstraat4ib.png Bewerkt: 18 juni 2006 door Ben_92 Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Hey, Leuk gemaakt man, vooral met die deuren los, kun je daar ook inrijden? Of is het een plaatje? Wel grappig gemaakt. Ik kan je helaas niet helpen met je problemen, want ik zou niet weten hoe het moet, sorry! Groet, Ronnie. Reageren
Wazuup Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Volgens mij staan in San Andreas ergens al van die benzine pompen. Je kan ze opzoeken met de map viewer en vervolgens ze met de ide/ipl ze bij jouw garage plaatsen. Ik zal wel eens kijken of ik een prijsbord voor jou kan maken. Ik post wel wanneer ik het af heb (verwacht het niet snel vanwege mooi weer). Mvg, Wazuup Reageren
Ben_92 Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) allemaal bedankt alvats en trouwens het is geweoon een plaatje **Edit ik snap geen bal van die map viewer... hoe open ik die map??? en wat moet ik vervolgends doe. help me!!! Bewerkt: 18 juni 2006 door Ben_92 Reageren
Puma Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) erg mooi gedaan, vooral met die deuren. misschien dat wij eens een keer samen een texture mod kunnen maken, en de kwaliteit is ook in orde. de muren zijn niet zo van dat gekleurde spul, maar realistisch. volgens mij gebruik je ook hoge kwaliteit, dus grote, textures, of niet? het ziet er echt gaaf uit. pm me maar als je met mij wil samenwerken voor een product van mij kijk HIER. en of je er benzinepompen in kan zetten? ik zal even kijken of het mij lukt, ik heb het nog nooit gedaan maar volgens mij moet het wel lukken. Bewerkt: 19 juni 2006 door Puma Reageren
Ben_92 Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Oke en bedankt, ik ben erg onervaren dus weet niet. Zal eens even over denken. En hier nog een paar stations: Total: Texaco: BP: Shell: Ik hoop dat jullie ze mooi vinden. Als je een of allemaal van deze stations wil, pm me dan. Reageren
Ben_92 Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) Ik heb ook even aan een savanna lope kloten: Bewerkt: 19 juni 2006 door Ben_92 Reageren
Wazuup Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Goed zo knul, gewoon proberen is de beste manier van leren, in ieder geval met gta modding dan. Het ziet er trouwens helemaal niet gek uit. Simpel, maar wel leuk gedaan. Overigens denk ik dat je de savanna beter opnieuw kan texturen in 3ds max of een ander 3d programma. Simpelweg de textures veranderen geeft niet het mooiste resultaat. Mvg, Wazuup Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Heey, Leuk gemaakt allemaal.. Ik vind alleen die auto niet zo mooi, check mijn Signature, dan weet je wel waarom :lol: Maar, ik wil die Shell wel als dat mag? Ik hoor het nog wel denk ik? Ik vind al die Tankstations wel mooi! Goed gemaakt Reageren
Ben_92 Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Ik heb je al een pm gestuurd met de bestanden Reageren
RogierS. Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Mooi gedaan Ben, maar wat me opvalt; Is die deur van de Shell, niet van the Sims? Reageren
Ben_92 Geplaatst: 21 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 ik heb gewoon bij google ingetikt door en toen gewoon geplakt met photoshop Reageren
Ben_92 Geplaatst: 21 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 Ik ben bezig met een café: Reageren
EXIT Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 hey, ik kan wel benzine pompen weg zetten maar dat doe ik morge dan oke? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.