Jump to content

Boten

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

De vraag is nu of er een mod bestaat die de predator in de ghost veranderd, en zoja waar?

Bewerkt: door Delanoll

Als ik me niet vergis zijn er in GTAIII 4 boten waaronder:

- Ghost

- Reefer

- Predator

- Speeder

Wat ik wel weet is dat je de Speeder op een klein steigertje van het vliegveld kan vinden. Mischien weten de echte GTAIII kenners wel waar ze te vinden zijn. Als ik het wist zou ik in ieder geval wel een kaartje maken.

Veel succes :cya:.

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:
Ik weet wel waar boten liggen. Ik maak wel een kaartje.

dat zou heel aardig zijn, bedankt, ik kan echt alleen die speeder en politieboot bij t vliegveld vinde :( bedankt he :D

Ik heb ook snel eentje gemaakt:

gta3mapbig2sm.th.jpg

De pleken zijn aangeduid met rode cirkels. ;) Maar dit is volgens mij niet de enige plek waar je er kan vinden.

Even wachten dus op een kaartje van flitskikker. :)

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:
Als ik me niet vergis zijn er in GTAIII 4 boten waaronder:

- Ghost

- Reefer

- Predator

- Speeder

Wat is wel weet is dat je de Speeder op een klein steigertje van het vliegveld kan vinden. Mischien weten de echte GTAIII kenners wel waar ze te vinden zijn. Als ik het wist zou ik in ieder geval wel een kaartje maken.

Veel succes :cya:.

hoe zit dat dan met die ghost, is dat een orginele of moet je die downloaden? want er staat gebaseerd op predator, hoe kan je die dan krijgen?

Kaartje:

screen780no.png

De Ghost zul je niet aangemeerd vinden. Je moet hem in de missie "Gone Fishing" van Ray proberen te stelen.

Helaas je kun hem dan niet in je garage zetten.

Succes verder met GTA3. ;)

Groetjes van Flitskikker

Bewerkt: door flitskikker
hoe zit dat dan met die ghost, is dat een orginele of moet je die downloaden? want er staat gebaseerd op predator, hoe kan je die dan krijgen?

In dit topic kan je alles vinden van die Ghost. ;)

Veel succes. :cya:

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:

dat gaat over een hele andere ghost, die is blauw, en zoals je een stukje hoger kan zien is die zwart waar ik het over heb, is die wel te vinden?

Geplaatst:

dat gaat over een hele andere ghost, die is blauw, en zoals je een stukje hoger kan zien is die zwart waar ik het over heb, is die wel te vinden?

Nee hoor, het gaat wel degelijk over dezelfde boot. ;) Bekijk de voorlaatste post van Lantyz, daar staat een link naar de Ghost op Wikigta. Degene die jij volgens mij bedoeld. En Btw soms is blauw moeilijk te onderscheiden van zwart. :)

Geplaatst:

Nee hoor, het gaat wel degelijk over dezelfde boot. ;) Bekijk de voorlaatste post van Lantyz, daar staat een link naar de Ghost op Wikigta. Degene die jij volgens mij bedoeld. En Btw soms is blauw moeilijk te onderscheiden van zwart. :)

De Ghost op de pc is volgens mij blauw en de Ghost op de PS2 is zwart.

• 1 maand later...
De Ghost op de pc is volgens mij blauw en de Ghost op de PS2 is zwart.
andersom, maar mijn vraag is nogsteeds of er niet een mod bestaat die de predator in de ghost veranderd? Bewerkt: door Delanoll
Geplaatst:

Hoezo moet je daar een mod voor hebben, de eerste de beste keer dat ik die missie met die Ghost-boot deed, had ik die boot meteen, je moet er gewoon meteen keihard op gaan schieten, als hij dan aan de andere kant van Portland is, gaat hij vanzelf naar de kant, waardoor je de boot heel makkelijk over kunt nemen.

Geplaatst:

Dat is toch die missie van Ray he? dat je dat vissersventje moet killen? Als dat die missie is dan kun je de boot zeer makkelijk overnemen ja. Op een gegeven moment gaat hij het strand op en probeert weg te komen. Dan kill je hem en duw je de boot weer in het water en spring je erin.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...