Nemean^inf Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ik heb een vraagje Ik zoek een save game, waarbij je geen last hebt van: Politie En of aanvallende clans Ik wilnameljk eerst eventjes rustig de stad rondverkennen, en dan niet dood geschoten te worden door een of andere clan of politie. Iemand een ideetje?
Flying Dutchman Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Ja hoor, -Supremecars- . Je dowload gewoon een 100% savegame van gtagames.nl. Daarna voer je de anti politie cheat in. (aezakmi op de pc). Je hebt dan geen last van gangs en politie! Dowload de 100% savegame hier. (Wel even inloggen) Veel plezier nog! Bewerkt: 18 juni 2006 door Flying Dutchman
Nemean^inf Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Bedankt Flying Dutchman, Khoop dat dit werkt. Blijft die cheat ook altijd werken?
Flying Dutchman Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ja, die blijft werken als het goed is. Maar als je het spel opnieuw opstart, moet je hem misschien wel opnieuw invoeren. Wel je hem weer uitschakelen, dan typ je hem gewoon nog een keer in.
Nemean^inf Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ja, die blijft werken als het goed is. Maar als je het spel opnieuw opstart, moet je hem misschien wel opnieuw invoeren. Wel je hem weer uitschakelen, dan typ je hem gewoon nog een keer in. Wordt nog steeds aangevallen door Clans.
Ferre Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 De cheat blijft werken als je saved. Maar FD gaf alleen een cheat tegen de politie. Op WikiGTA staan de volgende cheats: Jouw eigen gang neemt de straat over ONLYHOMIESALLOWED Je wordt dan denk ik niet aangevallen, want je eigen maten schieten je niet neer . Probeer die maar eens.
Flying Dutchman Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 De cheat blijft werken als je saved. Maar FD gaf alleen een cheat tegen de politie. Op WikiGTA staan de volgende cheats:Jouw eigen gang neemt de straat over ONLYHOMIESALLOWEDJe wordt dan denk ik niet aangevallen, want je eigen maten schieten je niet neer . Probeer die maar eens. Ja, dat klopt. Maar in de 100% savegame zijn als het goed is alle gebieden al overgenomen, zodat je geen last zult hebben andere gangs. Daarom kun je ook de 100% savegame gebruiken.
Dutchy3010 Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 De cheat blijft werken als je saved. Maar FD gaf alleen een cheat tegen de politie. Op WikiGTA staan de volgende cheats:Jouw eigen gang neemt de straat over ONLYHOMIESALLOWEDJe wordt dan denk ik niet aangevallen, want je eigen maten schieten je niet neer . Probeer die maar eens. Bij ONLYHOMIESALLOWED is het toch zo dat er juist heel veel rivaliserende gangs komen? Volgens mij komen ze dan juist op je af om de straten 'over te nemen'...
lordremy Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 homies zijn maatjes... bij BIFBUZZ (ofzo) zijn het andere gangs homies zijn maatjes... bij BIFBUZZ (ofzo) zijn het andere gangs
Dutchy3010 Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Ja, dat weet ik Maar volgens mij is het zo dat je maatjes in de straat hebt, maar dat er dan rivaliserende gangs komen om met die maatjes te vechten... En dan is er juist veel geschiet Of ik zit er nu even helemaal naast...
Recommended Posts