mastala Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 mijn mooiste moment was toen ik een brede brug vol met plakbommen had gemaakt en toen een auto erop had gezet en toen had laten ontploffen (h) die auto vloog behoorlijk hoog Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ik denk dat je wilde reageren in dit topic. Je moet dan niet klikken op "Start new", want anders maak je zoals nu een heel nieuw topic aan. Klik in het vervolg dus op die button ernaast, "Add Reply" dus. Als je het topic maakte omdat je dacht dat dit er nog niet was, dan weet je nu dat die er dus wel was. Je had het kunnen vinden door te zoeken met de Zoekfunctie. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 idd da wou ik ook :D Wat bedoel je met die zin? Snap je zin niet? Ik maak erop uit dat je idd verkeerd geklikt hebt en slotje wil, of ben ik fout? Reageren
Ferre Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 idd da wou ik ook :D Wat bedoel je met die zin? Snap je zin niet? Ik maak erop uit dat je idd verkeerd geklikt hebt en slotje wil, of ben ik fout? De Add Replay knop, en de New Topic knop liggen naast elkaar. Dus soms kun je op de foute knop drukken. Maar als je het gaat posten dan staat er Reactie toevoegen of Plaats nieuw onderwerp. Dus voortaan even goed kijken wat je aanklikt . Reageren
Advancegta Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 lol zijn de moderators op vakantie ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.