gammie_ Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Benk weer Ik word steets van me moter afgereeden door die auto's op de snelweg na 3 keer benk toch beetj zat zou t fijn vinde als iemand hem voor me haalt Grz
BaasB Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Doe ik voor je. Ik edit dit bericht als de savegame klaar is. EDIT: De missie Cop Wheels is gedaan. Beloning: Respect + Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. Je Bike Skill is trouwens een beetje omhoog gegaan. En ik heb even een Body Armor voor je gehaald. Veel succes met de verdere verloop van het spel. EDIT 2: En dan vergeet ik de savegame te plaatsen. Nou ja, nu staat ie er. Je vindt hem onderaan deze post. Groeten BaasBart GTASAsf1.b Bewerkt: 18 juni 2006 door BaasB
gammie_ Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Oke Thanx Be nu bij die ambulance missie maar die lukt ook niet dus als iemand hem wil halen Bewerkt: 18 juni 2006 door gammie
-Matthijs- Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Paramedic - Mission Passed! Beloning: 150 Health - $$$ Savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en.of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 18 juni 2006 door -Matthijs-
gammie_ Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) [/s]Oke is goed dan zie ik t vanavond Bedankt voor t halen van de missie Bewerkt: 18 juni 2006 door gammie
Recommended Posts