Jump to content

The fast and the Furious Tokyo Drift

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil hem wel zien maar niet in de bios ofzo daar ga ik geen 5 euro ofzo voor geven,Racen is zo mijn Genre niet zobiezo Maar ik ge wel naar Pirates of the carribean dead mans chest gaan kijken :D

• Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LBG

9

• Nemean^inf

7

• Yohan

4

• ZOrange

4

Geplaatst:
De film kreeg volgens www.imdb.nl overigens maar een 5.3 en is daarmee vergelijkbaar met de eerste 2 delen: leuk voor de zaterdagavond met een bier en een zak chips, maar zeker geen Oscar-kandidaat. Maar dat is niet erg: wil hem zeker zien :Y

Ja dat vind ik ook... alleen ik hoef hem niet perse te zien maar als hij een keer op tv komt ga ik mischien wel kijken. Maar het is wel echt zo'n super overdreven actie race film.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb de film gezien van tokiyo drift en da was de machtigste film ooit in het begin van de film gaat de andere als met z'n splinter nieuwe rijbewijs al gaan rijden voor een meisje dat is gewoon een zalige film echt wel.

Bewerkt: door Syfes
Geplaatst:

Ik wil hem wel zien maar niet in de bios zoals ice bannana al zegt ik ga geen geld verpritsen.

En ik ga ook graag naar pirates of the carribean dat is wel mijn stijl.

Geplaatst:
Ik vind the fast and the furious echt slechte films.. volgens mij gingen ze in deel 1 met allemaal auto's langs een vrachtwagen rijden om hem te beroven ofzo, wie doet dat nou :?

Dat zijn ook wel de bekende soort roof gangs, ooit van gehoord, dat gebeurd wel vaker, die vrachtwagen had veel lading mee voor tuning etc.

Geplaatst:

Ja ok maar dat is dan in het echt niet zo spectaculair, dan gooien ze hun auto gewoon ervoor zodat de chauffeur stopt, in the fast and the furious ging er 1 onder die vrachtwacgen rijden tussen de wielen... :?

Geplaatst:
Helaas géén Paul Walker.

Maar ik heb wel gezien dat Vin Diesel erin speelt. _O_

Ook een hele goeie acteur voor dit soort Films.

Komt natuurlijk ook omdat hij in deel 1 heeft gespeeld.

Yes. En zijn hij komt terug in zijn oude vertrouwde rol als: Dominic Torreto. Ik ben een keiharde fan van deze toppers.

Geplaatst:
Ja ok maar dat is dan in het echt niet zo spectaculair, dan gooien ze hun auto gewoon ervoor zodat de chauffeur stopt, in the fast and the furious ging er 1 onder die vrachtwacgen rijden tussen de wielen... :?

In amerika doen ze alles.

In amerika zijn ze echt niet zachtaardig hoor bij het jatten van spullen.

Gebeurt wel vaker.

@ ZOrange

Lelijk getuned? Die zijn super vet getuned Drifting. :cya:

Geplaatst:

Tunen mag zo lang het mooi blijft, en dat is weining het geval.

Maar ja ben dan niet zo'n tuning lover eh. :D

Geplaatst:

hij is wel vet, keb em gezien. hij ziet er goed uit hoor, maar vin diesel speelt niet heel veel. de laatste 5 minuten.

Geplaatst:

In amerika doen ze alles.

In amerika zijn ze echt niet zachtaardig hoor bij het jatten van spullen.

Gebeurt wel vaker.

@ ZOrange

Lelijk getuned? Die zijn super vet getuned Drifting. :cya:

Denk je nou echt dat ze in Amerika gewoon voor de lol hun leven op het spel zetten bij een overval?

Geplaatst:

Dat doen ze zeker, wantwat denk je wanneer je iemand vermoord, kan je levenslang krijgen of de stoel, is dat dan niet je leven op het spel zetten?

Geplaatst:

Jij kijkt echt te veel films. Als ze zo'n vrachtwagen willen overvallen in het echt zouden ze eerder hun auto's ervoor zetten, trekken de chauffeur er uit, pakken de vrachtwagen/inhoud en rijden weer weg. Zou jij helemaal moeilijk doen en met je auto onder de vrachtwagen gaan rijden en tijdens het rijden aan boort van de vrachtwagen gaan klimmen (onder hoge snelheid)? Zo ja, dan raad ik je aan om alvast te gaan wennen bij Parnassia en je tv uit het raam te gooien.

Geplaatst:

Denk jij nou echt dat als ze een auto voor zo'n vrachtwagen met waardevolle spullen gooien, dat die chauffeur stopt?

Dacht het niet, bovendien is zo'n vrachtwagen velen malen sterker dan een personen auto.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...