evildirk Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik heb hem gezien, maar ik vind de andere films vetter. Het gaat hier te veel om driften Reageren
LBG Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Jij kijkt ECHT teveel tv... een vrachtwagen chauffeur probeert ongelukken te voorkomen (in het echt, niet op tv, dat zijn twee verschillende dingen voor het geval dat je dat nog niet wist). Vooral als het een auto is met waardevolle spullen ramt hij echt niet door een wegblokkade heen hoor. En trouwens, ze hadden meerdere auto's, in het echt kan je dan er om heen gaan rijden en steeds langzamer gaan. Reageren
meetlat Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Kheb hem ook al gezien, was iets in de metropolis hier achter de hoek dat je films al wat eerder kon zien, het is echt een goeie hoor Bewerkt: 11 juli 2006 door meetlat Reageren
ZOrange Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Jij kijkt echt te veel films. Als ze zo'n vrachtwagen willen overvallen in het echt zouden ze eerder hun auto's ervoor zetten, trekken de chauffeur er uit, pakken de vrachtwagen/inhoud en rijden weer weg. Zou jij helemaal moeilijk doen en met je auto onder de vrachtwagen gaan rijden en tijdens het rijden aan boort van de vrachtwagen gaan klimmen (onder hoge snelheid)? Zo ja, dan raad ik je aan om alvast te gaan wennen bij Parnassia en je tv uit het raam te gooien. Ik ben het volledig met je eens. Reageren
The Mafia Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Ik heb hem ook al gezien. Bewerkt: 11 juli 2006 door The Mafia Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik heb hem ook al gezien, het is wel een leuke film maar niet echt dat je zegt "Wow..!" Ik zou hem een 6.5 geven. Reageren
ZOrange Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 @Gizmo: welke is de beste van de 3? Reageren
Yohan Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Heb deze film vandaag gezien, de muziek, babes, rides - het was weer een echte Fast and the Furious! Ik vond hem erg vet vooral omdat er echt gefocust werd op het driften wat ik naast Drag toch wel het coolste onderdeel van Streetraces vind. Ook vind ik dat Tokyo als stad zich prima leent voor deze film! Is er al iets bekend over een deel 4 ? Geef deze film een: 7,5/10 Reageren
Backsmash Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) ik vond het een goeie film, ook de muziek. ik hoorde dat het urban enz. ging worden en dat is nou niet mijn favoriete muziek. maar ik vond het toch wel leuke muziek. maar af en toe klopt het niet helemaal. aan de race op het begin kan hij heel mooi en goed door de bochten gleiden en er precies goed uitkomen en tege DK weer helemaal niet. maar verder vallen de fouten wel mee. qua auto's: elke "hoofdrol auto" is 3 keer of meer gebouwd. http://i34.photobucket.com/albums/d114/tru...media/movie.jpg edit: ff het onderste plaatje gefixt. het forum werd uit zn voegen getrokken en als er een 4e film komt zal ik het wel zeggen. ik heb een kennis die zit wel diep daarin. die weet ook al dat er een 3e pirates gemaakt word Bewerkt: 18 juli 2006 door Backsmash Reageren
RobertSA Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Ik wil hem wel zien maar niet in de bios ofzo daar ga ik geen 5 euro ofzo voor geven,Racen is zo mijn Genre niet zobiezo Maar ik ge wel naar Pirates of the carribean dead mans chest gaan kijken In welke bios betaal jij 5 € voor een kaartje, dan ga ik daar voortaan heen? ik wil ook liever Pirate's of the carribean kijken. Reageren
Yohan Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 die weet ook al dat er een 3e pirates gemaakt word Das niet echt een scoop ofz, is namelijk al officieel gemaakt... Hou ons wel ff op de hoogte van Fast and the Furious 4.. Reageren
LBG Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Oh ja en in echt echt wordt er meestal niet geschoten bij straatraces en ontploffen er geen auto's. Deze films zijn echt overdreven en dat somige mensen dan ook echt nog denken dat het in het echt ook zo gaat. xD Reageren
Yohan Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Ik ga er niet vanuit dat 1 van ons hier op het forum weet hoe het er nou werkelijk aan toe gaat bij echte street races, alleen was het echt niet overdreven dat die auto van Han ontplofte hoor.. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Ik heb hem nog niet bekeken in de bioscoop en ben dat denk ik ook niet van plan. Het lijkt me eigenlijk een slecht deel van de reeks, want op vele sites staat dat dit deel erg tegenvalt. Misschien ga ik deze film kijken als ie op tv is, maar ik ga er geen geld voor uitgeven. Reageren
LBG Geplaatst: 21 juli 2006 Rapport Geplaatst: 21 juli 2006 Ik ga er niet vanuit dat 1 van ons hier op het forum weet hoe het er nou werkelijk aan toe gaat bij echte street races, alleen was het echt niet overdreven dat die auto van Han ontplofte hoor.. Wie is Han? Is dat die gast waarvan z'n net gewonne auto in deel 1 ontplofte? Zo ja, dan is dat wel overdreven want in het echt ontploffen auto's niet door er op te schieten en zeker niet met 9mm wapens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.