Jump to content

The fast and the Furious Tokyo Drift

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Han was de man die in de onplofte auto zat...

Die begon te fikken na de botsing, niet zeer overdreven dus.

GL

Je moet niet op de meningen van critics afgaan.

Lord of the Rings werd toendertijd ook afgezeken alleen tis wel een wereld film... ;)

Bewerkt: door Yohan
  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LBG

9

• Nemean^inf

7

• Yohan

4

• ZOrange

4

Geplaatst:

Het is nu ook al in de reclame Tokyo Drift daar ziet het er ook erg vet uit dus hopen dat hij dat ook is. (Maar dat zal wel.)

die weet ook al dat er een 3e pirates gemaakt word

Das niet echt een scoop ofz, is namelijk al officieel gemaakt... ;)

Hou ons wel ff op de hoogte van Fast and the Furious 4.. :Y

wist hij al de dag dat carribean 2 in america in premiere ging

Oh ja en in echt echt wordt er meestal niet geschoten bij straatraces en ontploffen er geen auto's. Deze films zijn echt overdreven en dat somige mensen dan ook echt nog denken dat het in het echt ook zo gaat. xD

ik denk dat het meer om de stijl gaat. drag racen kent iedereen wel. driften heeft bij mij nu een ander beeld gekregen dan dat ik dacht dat het was.

btw, ik vond lotr goeie films maar waar ik een hekel aan had, was dat het 2 keer een open einde kreeg. ik dacht de eerste film zal ook wel een einde hebben, maar hij stopt op een grasvelt. de 2e stopt volgens mij bij de poorten (weet ik niet zeker) en de derde word het zootje vernietigd. ik zou graag nog wel een 4e deel zien. dat er bijvoorbeeld nog een ring is ofzo.

Bewerkt: door Backsmash
Geplaatst:

Aangezien ik de vorige 2 delen ook erg leuk vond wil ik deel 3 ook zeker zien. Alleen een minpunt van the Fast and the Furious vind ik dat er erg ongeloofwaardige stunts in gedaan worden. Eigenlijk, zoals elke oversized Hollywood film.

Geplaatst:
Han was de man die in de onplofte auto zat...

Die begon te fikken na de botsing, niet zeer overdreven dus.

GL

Je moet niet op de meningen van critics afgaan.

Lord of the Rings werd toendertijd ook afgezeken alleen tis wel een wereld film... ;)

Als een auto in de fik vliegt kan hij soms nog wel ontploffen, maar dat is dan niet echt zo'n ontploffing die je in films ziet. Het is meer een uit de kluiten gewassen steekvlam. :puh:

Geplaatst:

Ik heb hem een paar dagen geleden gezien. :*D

Dit is echt een hele vette film. :Y

Vin Diezel komt er trouwens hooguit 1 minuut in. :puh:

Geplaatst:

Ik vind alle auto's wel erg gek. Alleen ik vind de verhaalijn vergaard. Maar die Mazda van Han is super mooi en die Nissan van DK ook.

Ik heb gisteren The Fast and the Furious Tokyo Drift in de bioscoop gezien. Het was een mooie film. Het verhaal was wel erg slap, maar de actie(driften) was prachtig om naar te kijken. Het geluid was erg goed, ik hou van de geluid van motoren in die auto's. Die auto's waren zeer mooi. Het eind was wel leuk, Vin Diesel kwam weer voor even terug.

Bewerkt: door Colonel Cortez
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb vandaag ook deze film gekeken.

En ik moet zeggen dat ik hem heel mooi vindt.

Vooral het begin. :D Die race met die Dodge Viper.

De mooiste auto vond ik de Ford Mustang op het laatst. :)

En ik vond het erg grappig dat Vin Diesel er even in voorkwam. :schater: (Hij had trouwens ook een mooie auto.)

Als ik een cijfer voor deze Film moet geven wordt dat een: 8!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...