azert Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2006 waar id de donut shop? aub een kaartje(maar moet niet ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Ik kan je het niet echt vertellen met een kaartje, maar heb wel een afbeelding van de shop. Die afbeelding kun je hier vinden. [Edit] Ik weet nu waar hij is. De shop is in Little Havana, bij de straat bij de ijsjesfabriek (Cherry Popper Factory) onder het Exploder teken. Bewerkt: 18 juni 2006 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2006 Om Froodooo even aan te vullen heb ik even een kaartje voor je gemaakt met de exacte locatie Klik hier voor het kaartje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melliej Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2006 Om Froodooo even aan te vullen heb ik even een kaartje voor je gemaakt met de exacte locatie Klik hier voor het kaartje. Is wel een onduidelijk kaartje en nogal simpel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2006 Ja dus? Wat voor informatie wil je nog meer dan? Je hebt een screenshot van de winkel en een kaartje die je kunt gebruiken om daar te komen. Dus stap in een auto en rij naar de locatie toe. En wordt wat dankbaarder in de toekomst voor hulp die je gegeven wordt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2006 Is wel een onduidelijk kaartje en nogal simpel Die kaart is juist zeer duidelijk. Misschien heb je niet op het vergrotingsicoontje geklikt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.