gta dylan Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 hallo allemaal.ik was eens op mount chilliad aan het lopen, en opeens hoorde ik een ontploffing, en ik had geen vliegtuig horen vliegen. help! Reageren
Pietje II Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Nou, wanneer een vliegtuig neerstort hoeft het niet altijd zo te zijn dat je hem van te voren hoort vliegen. Ik heb het heel vaak dat ik opeens een explosie hoor, en dan zie ik opeens een vliegtuigwrak liggen, maar horen vliegen heb ik hem meestal dan niet. Heel erg is dit niet hoor, meestal gaat het toch maar om het eindresultaat. Reageren
Velaro Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Hoi GTA Dylan, Dit is heel normaal hoor. Het spel zit vol met zulke dingen, dit hebben ze expres gedaan. Een Easter Egg is het niet, maar gewoon iets om wat meer leven in het spel te brengen. Ik heb het ook al vaak gehad, en als je het spel compleet uitgespeeld hebt dan krijg je het niet alleen op die berg, maar ook op andere plaatsen zoals midden in de stad. Niks om je ongerust over te maken. Nog veel succes met GTA SA. Velaro. @Little Mister: Hoe verder, hoe meer vliegtuigen Bewerkt: 18 juni 2006 door Velaro Reageren
TheGuardian Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Hangt ook vanaf waar ie vandaan komt Als ie achter je komt en nog niet voorbij komt en beetje in andere richting ziet, dan zie je hem niet en hoor je hem dus ook niet Als ie boven je hoofd zit, of vlak achter je, of naast je, dan hoor je hem wel, en dan zie je hem ook vaak in de meeste gevallen zelf neerstorten Reageren
Little Mister Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Wat heeft het er mee te maken of je het spel compleet hebt of niet? Dat is gewoon standaard dat ze overal kunnen neerstorten. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Wat heeft het er mee te maken of je het spel compleet hebt of niet? Dat is gewoon standaard dat ze overal kunnen neerstorten. Klopt, maar hoe verder je in het spel komt hoe vaker er vliegtuigen neerstorten leert de ervaring ons... Vraag me niet waarom Rockstar dat gedaan heeft. Reageren
lordremy Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 mischien omdat je dan de vliegschool open hebt gedaan?? dat er dan klunzen proberen te vliegen? (vast wel een hoop BS maar dit d8 ik ff) Reageren
LBG Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Dat vliegtuig kan toch gewoon gebotst zijn en toen naar beneden gevallen Reageren
Dinkydau Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ik heb het ook al vaak gehad, en als je het spel compleet uitgespeeld hebt dan krijg je het niet alleen op die berg, maar ook op andere plaatsen zoals midden in de stad. Toen ik nog maar iets van 10% uit had gespeeld toen had ik het ook dat er een vliegtuig in de stad neerstortte. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 je kunt het overal krijgen maar het gebeurt niet vaak en hoe verder je het uitgespeeld hoe grooter de kans schijnt te zijn Reageren
Velaro Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Hey Kesava, Ik bedoelde dat je het dan meer voorkomt, omdat je al verder in het spel zit. Hoe en waarom Rockstar dit zo heeft gedaan weet ik niet. Tuurlijk kan het dat je dat al hebt meegemaakt hoor. Ik had dit ook al eens gehad toen ik nog helemaal niet ver zat. Je moet gewoon geluk hebben dat je op het juiste moment op de juiste plaats bent. Velaro Reageren
Donwell Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Overal kunnen vliegtuigen neerstorten. Het kan overal zijn, en soms hoor je ze niet. Soms zie je ze wel overvliegen en dan zie je dat ze neerstorten, maar dan zie je ze verder gaan en dan zie je het zelf niet (keer gehad op de Mount Chiliad). Hoop dat je er uit komt! Reageren
Ricardo_NL Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 sommigen hoor je inderdaad niet aankomen soms landen ze ook wel is op je maar op mount chilliad heb ik het nog noooit gehad wel in LV maar iedergeval die bestuurder van dat vliegtuig was vast dronken ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.