Jump to content

weet iemand waar deze winkel is?


azert

Recommended Posts

Hoi Azer, :cya:

Ik zie je plaatje niet, heb je het wel juist geupload ? Of wou je het zeggen, dan zeg je het maar gewoon he in je volgende post ^_^ Als je een plaatje hebt, kan je dit op 2 manieren uploaden:

1) Via GTAForum zelf.

Zorg eerst dat je nog genoeg ruimte over hebt voor je plaatje hier te zetten, ook mag het niet groter zijn dan 640X480. Als je geen genoeg ruimte meer over hebt, ga dan naar je instellingen, en ga naar het kopje "Bijlagen Beheren". Dan verwijder je ze, of tenminnste degene die iemand/jij niet meer nodig heeft. Dan post je hier je bericht, en voegt je prentje toe. Dat gaat als volgt: Klik op "Bladeren". Dan klik je op het plaatje dat je wilt uploaden. Dan voeg je de bijlage toe, wacht je even en dan zul je zien dat jet upgeload is. Dan klik je even op Bijlage Toevoegen, en post je.

2) Via een Site.

Ga naar de site >Imageshack<. Doe bladeren, en klik net als bij de vorige optie je plaatje aan. Dan druk je op "Upload" en hij is bezig. Na ongeveer een half-minuutje zal je naar een ander scherm doorgelinkt worden. Daar kopieer je met 'Rechtermuisknop'->'Kopieren' de Thumbnail For Forums(1) of (2). Dan doe je op je bericht hier, 'Rechtermuisknop'->'Plakken, voeg vervolgens je bericht toe en klaar.

Succes Azert. :)

Velaro. :cya:

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Hey again, :cya:

Ik heb even Vice City opgestart, en gezocht voor je. Deze winkel is te vinden op verschillende plaatsen, maar ik heb even een foto genomen en een kaartje genomen van de locatie van deze vesting.

Plaatje: screenshot1087dy.th.jpg

Mapje:

Succes!

Velaro. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...