Stan O. Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 ik heb weer een signature gemaakt raten plz Reageren
Wazuup Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Voor een beginner ziet hij er niet gek uit. Je render is netjes uitgerenderd. Alleen de kleuren passen absoluut niet bij elkaar. Als je zo werk met brushes, kan je beter je render layer dupliceren, dan blur eroverheen gooien en hem dan met Ctrl+T over je hele sig uittrekken. Zet hem dan op overlay. Nu past je achtergrond al een stuk beter bij je render. Ook zou ik er een border omheen gooien. Rate: 6/10 Ik hoop dat je wat hebt aan mijn tips, Greetz Wazuup Reageren
TheGuardian Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 hij ziet er best goed uit, alleen de achtergrond mag wat lichter voor me ook de fond en lettertype en de kleur ervan passen er niet echt bij Een 6.5 Reageren
Stan O. Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Thanks Waazup hier is mijn nieuwe resultaat: Bewerkt: 18 juni 2006 door Stan O. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Probeer iest anders dan brushen, ik vind het niet zoveel eigenlijk. Probeer wat effecten, en vergeet ook niet de border rond de sig. De text kan er nog mee door. 6,3/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.