Nemean^inf Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Ik krijg telkens de error dat hij de vinyls van de sentra niet kan instaleren. Hoe kan ik dit verhelpen? NVM: Verholpen. Bewerkt: 20 juni 2006 door -supremecars- Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 1 Topic is genoeg hoor. Ik neem aan dat je dit niet expres hebt gedaan. Slotje. Maar ik hoor dat je een trainer hebt gebruikt. Er zijn ook Trainers waar je een grote boost van krijgt. En dan win je de Drag-Race zeker wel. Edit: Er was blijkbaar een misverstand. Mijn excuses hiervoor. Heropent Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Bump! Mensen sorry voor deze bump, maar dit probleem komt weer naar voren. En ik kan hem niet installeren, kheb de cd schoongemaakt van stof en er zitten geen krassen in. Iemand een idee? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.