Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Misschien is het wat handiger als je wat meer uitleg geeft over wat je precies wil.

Je kan wel hulp vragen maar aan alleen het bestandje hebben we niet zo veel ben ik bang.

Dus we wachten geduldig op meer uitleg :engel:.

Geplaatst:

Of er iemand is die, die ervoor kan zorgen dat je bij GTA San Andreas, de Nederlandse stoplichten krijgt...

En ook dat ze staan: | en dus niet liggen: ___ . Of iemand die kan maken, en dan de bestandjes opstuurt per pm. Hopelijk genoeg uitleg. 8)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb alvast een beginnetje voor je gemaakt, Naja.........ik weet niej of ie een beetje mooi is, want ik ben niej zo goed in het MAKEN van objecten. Maarja, ik heb wel een screen voor je:

beginstoplicht0te.png

Bewerkt: door SSX-Breaker
Geplaatst:

ik weet niet of dat werkt, SSX-Breaker, want in SanAndreas kan je die stoplichten ook omver rijden. beetje moeilijk uit te leggen hoe je dat moet maken, zodat je het ook om kan rijden.

Geplaatst:

Inderdaad, en je hebt hem nu wel leuk rood getextuurd, maar in San Andreas branden de stoplichten ook.

Dus je kan beter een stoplicht importeren, en dan die veranderen.

Mvg, Wazuup

Geplaatst: (bewerkt)
ik weet niet of dat werkt, SSX-Breaker, want in SanAndreas kan je die stoplichten ook omver rijden. beetje moeilijk uit te leggen hoe je dat moet maken, zodat je het ook om kan rijden.

OFFTOPIC:

Omver rijden kan alleen in GTA III, of Vice City. In SA kun je de stoplichten en de lantaarnpalen kapot-rijden.

Ik wil ook dat het in Vice City kan (dat kapotrijden) Is dit mogelijk?

ONTOPIC:

Oke, ik zal eens een stoplicht uitelkaar halen. :):):)

Bewerkt: door SSX-Breaker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...