ASPHALT Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 waar kun je het lettertype van LCS vinden. Zoals R(uud)31 Hier bijv. heeft gedaan? ik kon met de zoekfunctie niets vinden en op GTA-Games stond ook al niets b.v.d. ASPHALT Reageren
VforV Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 waar kun je het lettertype van LCS vinden.Zoals R(uud)31 Hier bijv. heeft gedaan? ik kon met de zoekfunctie niets vinden en op GTA-Games stond ook al niets b.v.d. ASPHALT Dat kan je best even aan Eli R. vragen want hij heeft dat plaatje gemaakt. Ik weet ook niet hoe het lettertype heet dus ik kan je helaas niet veel verder helpen. Reageren
deagle Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) In mijn goede gedachten kan ik mij herinneren dat FlitsKikker zo een pakketje heeft gemaakt . Ik zoek even naar het topic . [edit] Topic niet gevonden , maar Mr.Google doet ook wonderen! U kan het hier vinden. [/edit] Bewerkt: 19 juni 2006 door Nicsan Reageren
ASPHALT Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 waar moet ik hem in opslaan? Reageren
maarte41 Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) Je zet het lettertype in je c:\ map of op een disketje of usb stick en dan ga je naar Configuratiescherm. (Misschien moet je in de linkerkollom klassieke weergave selecteren.) Daar kies je lettertypen. In deze map kies je linksbovenaan Bestand en daar kies je Nieuw lettertype installeren... Nu krijg je een kleiner schermpje. Bij stations kies je de letter van de schijf waarop je het lettertype hebt gezet. Als je het lettertype in een aparte map hebt gezet kies je die ook nog in het schermpje met mappen. Nu zou je lettertype in de lijst met lettertypes moeten verschijnen en kan je het installeren. Bewerkt: 19 juni 2006 door maarte41 Reageren
ASPHALT Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 bedankt maar ik weet het al ineens schoot het me weer te binnen maar toch bedankt Reageren
ASPHALT Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 het lettertype krijgt geen strepen boven en onder en is niet schuin maar wie is nu de maker? FlitsKikker of Eil R. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Het lettertype heet "Aardvark", "Aachen", of "Aapex". Ze lijken allemaal op elkaar. Je kunt ze vinden in het Lettertypenpakket van GTA: Liberty City Stories door mij samengesteld. De lijnen moet je erzelf bij zetten, je moet hem ook zelf schuin zetten. Mvg Flitskikker Reageren
ASPHALT Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 hoe doe je dat dan met die lijnen en het schun? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Met Photoshop ofzo kun je dat doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.