Jump to content

mogelijke EE , fierro airport = dma logo ?

Recommended Posts

Geplaatst:

DMA is natuurlijk rockstar's oude naam , waaronder ze bijv. gta1 en lemmings hebben gemaakt

sfair.JPG

dma.gif

sfair2.jpg

wat vinden jullie ?

Geplaatst:

Het zou natuurlijk kunnen coz, en ik vind het ook goed dat je het zo gevonden hebt,

maar ik moet wel zeggen dat ik het nou niet echt helemaal op het logo vind lijken. Een klein beetje misschien,

maar de vormen zitten er niet echt in.

Geplaatst:
Het zou natuurlijk kunnen coz, en ik vind het ook goed dat je het zo gevonden hebt,

maar ik moet wel zeggen dat ik het nou niet echt helemaal op het logo vind lijken. Een klein beetje misschien,

maar de vormen zitten er niet echt in.

agree , ik kwam er eens onder invloed op :engel: . heb het op meerdere manieren geprobeerd . het klopt niet helemaal maar toch weer wel een beetje .. en werd er niet helemaal wijs uit

.. daarom ook dit topic

Geplaatst:

Als je ergens een easter egg in wil zien kan dat altijd, maar ik vind het meer lijken op het vliegveld van San Francisco

sfair.JPG

AirportSF.jpg

Geplaatst:

goed gevonden Coz

je moet wel goed puzzelen om het een beetje te kunnen zien want ik zag er

geen DMA logo in :N

maar de M A die zie je wel alleen de D kan ik er niet goed uithalen

maar toch goed gevonden :klap:

ik had het nooit gezien.

Geplaatst:
Als je ergens een easter egg in wil zien kan dat altijd, maar ik vind het meer lijken op het vliegveld van San Francisco

das natuurlijk ook een heel goed punt

Geplaatst:

Tsja, op deze manier kan je natuurlijk overal een easter egg in zien, maar imo is het toch meer jouw fantasie dan een idee van de makers. De D zie ik er namelijk echt niet in, de M en de N een klein beetje. Toch vind ik het nog steeds leuk bedacht van je ;)

Geplaatst:

Ik vind het heel erg ver gezocht, en denk ook eerlijk gezegd dat dit een gevalletje van toeval is.

Geplaatst: (bewerkt)

Is dat ook niet een beetje lochisch omdat San Fierro San Fransisco moet voorstellen?

Maar over dat logo: Nee, ik vind er niet erg op lijken of in passen. Ja heel vaag misschien, maar ik denk niet dat het een EE moet voorstellen.

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:

Ik had her er niet in herkend

Ik denk toch eerder dat het gewoon is afgeleid van het vliegveld van San Francisco ,maar toch ...het kan

Geplaatst:

Ik denk niet dat het zo bedoelt is. Dan hadden ze maar een halve cirkel ofzo genomen :puh: Het klopt ook niet... Je kunt er niet zo goed een lamp ofzo in tekenen...

Maar in ieder geval wel goed verzonnen :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...