GTAVC Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Kan iemand mij met de missie Combine Harvester helpen? Want steeds als ik op die boerderij kom waar ik hem moet jatten komen ze van allen kanten met guns scheppen en tractoren. En als ik de harvester heb knallen ze hem in vlammen Reageren
Juju Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Het beste wat je kan doen, is om de boerderij lopen, en dan van achter de Combine stelen. Dan alle mannetjes overrijden. En wegrijden. Als je van de boerderij afkomt bij de ingang, ga je naar links en daarna het kleine zandweggetje in. Dan volg je die paadjes, en dan kom je er vanzelf. Je zal wel achtervolgd worden door een Bobcat met een mannetje erop die schiet op je. Ga niet roekeloos rijden, gewoon rustig. Dan gebeurd er niks. Succes Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Ik heb hier wat informatie voor deze missie van WikiGTA. Dit kun je hier vinden. Het is gewoon handig om in één keer door te rijden, als het kan nog wat mensjes om ver rijden. Verder heb je denk ik wel genoeg aan de tip van WikiGTA. Reageren
Pietje II Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Nóg een extra tip: Wanneer je met de Combine Harvester de boerderij uitgereden komt, moet je linksaf slaan. Volg de weg even, en dan is er aan je rechterhand een zandweggetje. Rijd daar gelijk in, en volg deze. Dit weggetje loopt naar beneden en kronkelt nogal. Dit weggetje ligt in Leafy Hollow, het gebied waar de boerderij van The Thruth ligt! Zo kom je meteen uit bij het boederij'tje van The Truth, en hoef je niet helemaal om te rijden! Veel succes verder. Edit: @ italia_juju: Oeps, had ik niet gezien. :$ Bewerkt: 18 juni 2006 door Pietje II Reageren
Juju Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Nóg een extra tip:Wanneer je met de Combine Harvester de boerderij uitgereden komt, moet je linksaf slaan. Volg de weg even, en dan is er aan je rechterhand een zandweggetje. Rijd daar gelijk in, en volg deze. Dit weggetje loopt naar beneden en kronkelt nogal. Dit weggetje ligt in Leafy Hollow, het gebied waar de boerderij van The Thruth ligt! Zo kom je meteen uit bij het boederij'tje van The Truth, en hoef je niet helemaal om te rijden! Veel succes verder. Dat zei ik dus ook al Maar goed, Back on topic . @ PietjeII's edit: Ok, is al goed Bewerkt: 22 juni 2006 door italia_juju Reageren
Donwell Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Ik denk dat het je allemaal wel duidelijk is, maar toch nog even: Ga in de marker staan, en knal het eerste mannetje neer dat je tegenkomt. Pak de trekker, ram het hek rechts van je, ga dan naar links naar het volgende hek. Rijd die ook omver, net zolang tot je bij een klein stenen muurtje komt. Stap uit, ga er over heen, en knal iedereen neer op het veld. Steel de combine, en rijd weg. Overrijden hoeft niet persé, ze rennen toch uit angst weg. Rijd de weg op, ga naar links, neem het eerstvolgende zandweggetje rechts en volg die. Zodra je het erf verlaat van 'the farm' komt er een walton achter je aan met een mannetje achter op, die je neer probeert te knallen. Negeer hem. Zodra je bij het zandweggetje naar beneden gaat, doorrijden, het hek rammen en in de garage parkeren. Nu krijg je een filmpje, en daarna een telefoontje van Cesar (of CJ belt hem, weet het niet zeker). Als dit klaar is, is je missie gehaald. Reageren
Puma Geplaatst: 22 juni 2006 Rapport Geplaatst: 22 juni 2006 knal wel eerst de mannetjes neer ja is wel zo handig anders ben je zo kapot en anders rijd je gewoon met die harvester over die mannetjes heen, dan heb je meteen mooi pakketje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.