Jump to content

laptop


Advancegta

Recommended Posts

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=ht...s/38916078.html

ik ben dus van plan om een laptop (2 de hands) te kopen.

kijk even naar de link.

hij woon in dezelfde stad als ik.

maar is dit een goeie laptop?

en is hij ''te goed'' voor die prijs oftewel op lichters?

zou ikdit doen of niet?

Bewerkt: door advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem zelfs nog vrij duur voor 2de hands maargoed, hij is niet meer van de nieuwste.

Hij heeft een procesor van 0,5 Ghz en de nieuwere zijn allemaal boven de 3Ghz dus ik denk dat dat genoeg zecht. Dit is volgens mij echt wel traag hoor.

edit: En het is een qwerty klavier, dus er staat vanboven niet azerty... (volgorde v.d. toetsen) misschien dat dat een groot minpunt voor je is?

Bewerkt: door Argon
Link to comment
Delen op andere websites

Het blijft natuurlijk altijd aan jezelf om te beslissen, en ik heb daar uiteindelijk niks over te zeggen,

maar ik denk dat het wel kan. Het is immers een tweedehands laptop en je koopt hem dan op Marktplaats,

waar dingen meestal altijd goedkoper zijn dan in de winkel, al zijn winkels natuurlijk betrouwbaarder.

Helaas staat het jaar dat hij is gekocht (of kijk ik daar overheen) niet bij, anders had je een beter beeld gehad,

maar daar kun je altijd nog naar informeren bij de verkopers.

Succes nog met je boden enzovoorts! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem zelfs nog vrij duur voor 2de hands maargoed, hij is niet meer van de nieuwste.

Hij heeft een procesor van 0,5 Ghz en de nieuwere zijn allemaal boven de 3Ghz dus ik denk dat dat genoeg zecht. Dit is volgens mij echt wel traag hoor.

edit: En het is een qwerty klavier, dus er staat vanboven niet azerty... (volgorde v.d. toetsen) misschien dat dat een groot minpunt voor je is?

:duh::duh::ch::duh::duh:

betekent dat dat hij heel sloom is?

en hoe sloom is sloom?

Link to comment
Delen op andere websites

hij stuurde net deze mail:

Ruud, de leeftijd weet ik niet precies (heb hem van mijn vorige baas overgenomen).

Schat op 3,5jaar. Aangeschafprijs weet ik ook niet.

Werkgeheugen is 256+128MB= 384

Harddisk is 12GB

Videokaart = ATI Rage mobile

Ik weet niet met hoeveel MB want Windows XP geeft het niet aan.

Ik denk 8 of 16MB? Wel gewoon 24bit kleuren @ 1024x768

Groeten

PS: Ja, Breda kennen meer mensen (voor plaatsbepaling) maar ik woon in Oosterhout.

Je mag ook gewoon even komen kijken hoor. Ben morgen rond 18.30 wel thuis

Johan

kunen jull;ie er nu iets meer over zeggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zoiets nooit kopen, maar dat ligt uiteraard aan jezelf en wat je ermee gaat doen

De specs zijn laag, je kan er vrijwel geen games op spelen en een hard-disk van 12 GB is weinig

Maar je kan hem als multimedia laptop best gebruiken, wat meer hard-disk

Dus om te internetten en exel,word,muziek en dergelijke is hij best te doen hoor

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zoiets nooit kopen, maar dat ligt uiteraard aan jezelf en wat je ermee gaat doen

De specs zijn laag, je kan er vrijwel geen games op spelen en een hard-disk van 12 GB is weinig

Maar je kan hem als multimedia laptop best gebruiken, wat meer hard-disk

Dus om te internetten en exel,word,muziek en dergelijke is hij best te doen hoor

:klap:

dus voor internet is hij heel geschickt?

Link to comment
Delen op andere websites

edit: En het is een qwerty klavier, dus er staat vanboven niet azerty... (volgorde v.d. toetsen) misschien dat dat een groot minpunt voor je is?

Qwerty is toch standaard? Wij hebben dat hier wel! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Kweet niet ik vid hem er ook niet goed uit zien.

Trouwens kan me je linux omgaan of niet?

Je moet dat ook kunnen he, en zo handig is het niet een laptop,

Je weet niet of de laptop beschadigd is, of nog in goeie staat is.

Een foto kan ook bedriegen.

Ik geef je een goeie raad, stap eens naar een winkel, daar staan hele mooie goeie nieuwe laptops, met een betere processor, en veel betere presentaties, meestal krijg je ook nog eens handige spulletjes er bij.

Ik vind dit ding niet zoveel. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Belgen gebruiken toch azerty?

Wij hier in Nederland gebruiken gewoon qwerty

Dat is Juist :Y

Jullie Nederlanders gebruiken Qwerty indeling van de Amerikaanen

Ik Belg, (en ongetwijfeld anderen) gebruiken meestal Azerty indeling van de Fransen, dit komt om dat bijna de helft van Begie Franstalig is

Maar ontopic,

Over di laptop, je moet voor jezelf niet gaan vegelijken wat voor jou het beste is, je moet het in zijn situatie zien, hij witl voor een lage prijs een laptop, en als hij zich tevreden stelt met enkele beschadigingen :puh:

Maar ik zou zeggen, ga gewoon eens bij die gast lang en chek die laptop, en dan moet je voor jezelf uitmaken of hij goed genoeg is voor jouw :)

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...