gammie_ Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Weet iemand na welke missie de winkel Victim open is? Alvast Bedankt Bewerkt: 18 juni 2006 door gammie Reageren
Dizzee Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Quote uit dit topic Wanneer gaat die winkel nou is open??Ik zet hier even alle openingen globaal op een rijtje: Binco, Pro Laps, Suburban: Gaan open na de missie: Nines and AK's Zip: Gaat open wanneer je in San Fierro komt Victim: Gaat open wanneer je in Las Venturas bent Didier Sachs Gaat open na de missie: A Home in the Hills Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Weet iemand na welke missie de winkel Victim open is?Alvast Bedankt Ja die gaat open wanneer je in Las Venturas bent, dus als je begint met de missies in Las Venturas. Binco, Pro Laps, Suburban: Open na de missie: Nines and AK's Zip: Open wanneer je in San Fierro komt Victim: Open wanneer je in Las Venturas bent Didier Sachs: Open na de missie: A Home in the Hills Bewerkt: 18 juni 2006 door -Matthijs- Reageren
Velaro Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Hoi Gammie, Deze winkel gaat pas open na de missie >"A Home In The Hills"<. Als je terug gaat naar Los Santos, als je al al de opdrachten uit Las Venturas hebt gedaan zal je deze missie moeten doen. Succes verder. Velaro. Bewerkt: 18 juni 2006 door Velaro Reageren
gammie_ Geplaatst: 19 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Oke Bedankt voor t reageren Reageren
OhioBoB Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Hebben jullie dit ook ik heb alle missies gehaald maar als ik DS in ga en iets probeer dan gaat de kleding kast deur dicht en kan ik niks meer wel op esc drukke Reageren
ASPHALT Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Hoi Gammie, Deze winkel gaat pas open na de missie >"A Home In The Hills"<. Als je terug gaat naar Los Santos, als je al al de opdrachten uit Las Venturas hebt gedaan zal je deze missie moeten doen. Succes verder. Velaro. dan gaat DS open Victim al als je in LV bent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.