gtajohan Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 wat is het makkelijkste programma om een huis mee temaken voor sa?????? Reageren
Wazuup Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Hier zijn de meningen verdeeld over. Ik zou gaan voor 3dsmax, een krachtig 3d programma waar ook Rockstar zelf zijn model voor Grand Theft Auto mee heeft gemaakt. Je vind hiervoor ook de meeste tutorials over moddeling en modding. Verder is er ook nog sketchup, een minder uitgebreid programma waarmee je simpele modellen kan maken. Het grote nadeel van sketchup is dat het ingame vaak bugs bevat waardoor je spel Chrasht. Conclusie: 3ds Max! Deze is alleen erg prijzig, namelijk 3500 euro. Er is wel een gratis 30 dagen trial te downloaden. Veel succes, Mvg Wazuup Reageren
gtajohan Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 thnx maar waar kun je die downloaden? Reageren
DaBeast Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) Linky-Dink Google is youre friend . Voor tutorials kijk je best even in de master tutorial list. Edit@below: je moet op external mirror klikken. Greetz Bewerkt: 18 juni 2006 door dabeast Reageren
gtajohan Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 op die site ben ik ook al geweest maar er staat nergens een normaale knop download Reageren
Wazuup Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Er staat toch duidelijk External Mirror en Softpedia Mirror. Klik hierop om hem te downloaden Reageren
gtajohan Geplaatst: 18 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 werk niet ik kan ook nergens anders wat vinden heeft iemand het bestandje mail dan het maar eve naar johan-supra (at) hotmail DOT com Reageren
Wazuup Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Dat je niets kon vinden lijkt me sterk, volgens mij heb je niet goed gezocht Namelijk op deze site is hij te downloaden. Je moet wat gegevens achterlaten voordat je de trial kan downloaden. Je mag trouwens volgens de GTAf regels geen email adressen in je bericht plaatsen, dat kan je beter editten. Greetz Wazuup Reageren
Nickonly Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Er bestaat trouwens ook nog Gmax. Dat is eigenlijk gewoon 3ds max, maar dan net wat minder uitgebreid. Alleen ondersteunt de site waarvan het eerst kwam, Gmax niet meer. Dus je moet even Googleren om het te vinden. Deze is helemaal gratis trouwens. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.