Jump to content

Not Rich And Still Lyin' // By DaddyPimp

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

coverpng4bq.png

Het is misschien niet mijn allerbeste Design, maar ik vind hem wel goed gelukt.. Het gaat ook meer om het idee... Hij is afgeleid van de Get Rich Or Die Tryin' filmposter. En Not Rich And Still Lyin' is een disstrack tegen Game van 50...

Rates?? :)

Bewerkt: door DaddyPimp
Geplaatst:

Mja.. Het gaat dus om het idee? De beef tussen Snitchy en Game is allang gestopt. ;)

btw. Game noemt Snitchy de 'Potatohead'. Niet andersom.

Verder vind ik het wel leuk gedaan, alleen zie ik dit zo en zo vaak.

Dan heb jij zeker de clip van Piggy Bank niet gezien? ^_^

Check hier maar ook is btw dan :puh:

http://img163.imageshack.us/my.php?image=t...tatohead1kz.gif (Niet door mij gemaakt)

Mja.. Het gaat dus om het idee? De beef tussen Snitchy en Game is allang gestopt. ;)

Daarom gaat het ook om het idee.. :puh:

Bewerkt: door DaddyPimp
Geplaatst:

Ik vind hem best wel goed gelukt

En hij ziet er ook goed gelukt uit, dus buiten het idee is ie ook wel mooi afgewerkt

Door deze mening bekom je een 9.2 van me

Geplaatst:

Mjaa, The Game is gewoon een snitch.., daar ga ik niet om liegen.

Ik vind hem trouwens wel vet gelukt, dat hoofd van die achterlijke rapper is er goed in verwerkt. :D

Ik moet er wel omlachen hoor, en @ Arjen: The Game is over! Hij kan niks, hij is dood net zoals Ja Rule. :puh:

9/10.

Geplaatst:
@ Arjen: The Game is over! Hij kan niks, hij is dood net zoals Ja Rule. :puh:

Wat bedoel je met 'kan niks'? Vertel me waarom hij een achterlijke rapper is. Omdat hij er tegenin gaat dat Snitchy hem zo maar uit G-Unot kickt? Als Game er niet tegen in was gegaan, kreeg Snitchy de 'eer' om het betere gevoel te hebben. Helaas.. Snitchy zijn roem gaat naar beneden.

Ja Rule is simpelweg door Snitchy aan de kant gezet, omdat Snitchy dacht dat hij G was. Ja Rule heeft verder niks gedaan, da's dus complete bullshit wat je zegt.

@ DP: Disstrack van Game gehoord 'Mr. Potatohead'?

Geplaatst:
@ DP: Disstrack van Game gehoord 'Mr. Potatohead'?

Tuurlijk heb ik die gehoord, maar die kan niet tippen aan Not Rich And Still Lyin'...

Maareh, waarom is 50 de Snitch? Gayme verliet G-Unit, en begon ze te dissen... So who's the Snitch? The MotherStrippin' Doja.. (Doja was Gayme's Gaystripper naam)

Maar nu aub weer back on Topic en raten ;)

'Sorry voor de Offtopic..

Alleen hier blijkt dus dat je er weinig vanaf weet..

Als je de Beef een beetje in de gaten houdt, zul je merken dat Game al lang is afgemaakt door G-Unit en anderen, en dat de Beef nog volop bezig is.

En PotatoHead is de bijnaam voor The Game, en niet voor 50 Cent, dat slaat nergens op, check Forums zoals HHBoard en anderen..

De Diss: PotatoHead van The Game, is naar aanleiding gemaakt doordat 50 Cent, The Game Potatohead noemt.. Maarja, Check Bangadoshish, Album van G-Unit West.. Waar veel grote Artiesten opstaan, die The Game ook dissen..

'T probleem is dat mensen die er geen verstand van hebben (Niet lullig naar jou bedoeld Arjen..) Té gauw oordelen, ze downloaden alleen de bekende DissTracks, en maken hier hun Oordeel over, terwijl in Amerika, hele Albums worden uitgegeven met Disstracks, en hieruit blijkt dat The Gayme al lang heeft verloren.. Vooral met G-Unit's wereldberoemde artiesten zoals Mobb Deep, Mase, Spider Loc, M.O.P en meer..

8)

Nu over de Sig :clown: ..

Het is inderdaad duidelijk te zien dat het om het Idee gaat Dp, want van jou zijn we beter gewend..

Voor de rest is het idee erg origineel.. :)

@ Dizzee, hier staat toch ook gewoon m'n Rate? Ik geef alleen ook wat Informatie en m'n Mening in deze Post...

Bewerkt: door P-Jamma
Geplaatst:

Ik vind hem echt geweldig, lijkt net op iets van Scary Movie. Die kop van de The Game, echt prachtig,verder mooie effecten, de naam is ook grappig.

En buiten om vind ik dat Ja Rule nog beter kan rappen als The Game. Hij is echt nep, hij heeft 50 Cent nodig om een beetje bekend te worden buiten Amerika, en daarna gaat hij 'm dissen :t

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...