.::FLIPKIP::. Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) PC die ik op het oog heb: Processor-kloksnelheid: 2000 MHz Processorfamilie: AMD Athlon Chipset: ATI RADEON XPRESS 200 Processor: Athlon 64 X2 Dual-Core 3800+ Intern geheugen: 1024 MB Intern geheugentype: DDR-SDRAM Geheugenkaart-eenheid: 9-in-1 Geheugenslots: 4x DIMM videokaart: NVIDIA GeForce 7300LE Videogeheugen: 256 MB Harde schijf Opslagcapaciteit 100 GB Rotatiesnelheid 7200 RPM Harde schijf-interface Serial ATA Optische drive Soort optische drive: DVD DVD leessnelheid: 16 x (LightScribe) Verbindingsmogelijkheden USB 2.0 poort(en): 6 Parallelle poort(en) 1 VGA poort(en): 1 Ethernet (RJ-45) poort: 1 IEEE 1394/Firewire poort: 2 Luidspreker/ koptelefoon/ line-out uitgang S/PDIF uitgang Netwerk Netwerkfuncties: Fast Ethernet, Wireless LAN Netwerksnelheid: 10/100 Mbps Draadloos LAN ondersteuning: IEEE 802.11b/g Gewicht en omvang Breedte: 192 mm Diepte: 420 mm Hoogte: 385 mm Gewicht: 13800 g Audio Audiosysteem: 5.1-channel Technische details Gebundelde software: Microsoft Works 8.0 Microsoft Internet Explorer 6.0 Microsoft Outlook Express Adobe Reader 7.0 Sonic DigitalMedia Plus: - Sonic RecordNow - Sonic MyDVD - Sonic Easy Archive - Sonic Express Labeler; Microsoft MovieMaker Microsoft Windows Media Player 10 RealPlayer HP Photosmart Premier CyberlinkDVD Play Symantec Norton Internet Security 2006 (60 days) Draagbare afstandsbediening Uitbreidingsslots 3x PCI 1x PCI-Express 16x Voorgeïnstalleerde software Windows XP Media Center Edition 2005 Gebundelde hardware Draadloos Muis & Toetsenbord Technische details TV & FM Tuner Wat afbeeldingen: >>klik<< >>klik<< (beeldscherm er niet bij) (afstandsbediening anders) ik overweeg nog om er een 19inch beeldscherm bij te kopen maar dat weet ik nog niet zeker want ik weet niet of di videokaart goed genoeg is voor de huidige games in hoogste resolutie (ik bedoel dan: call of duty enzo) en ik zal het fijn vinden als hij ook deze games kan spelen: gta sanandreas WoW flight simulator halo2 call of duty etc. hier de specs van het beeldscherm dat ik overweeg: * Schermformaat : 19 inch * Soort scherm : TFT * Maximum resolutie : 1280x1024 pixels * Aanbevolen resolutie : 1280x1024 pixels * Pixelafstand : 0.294 mm * Max. horizontale sync : 30-81 KHz * Max. verticale sync : 56-76 Hz * Responstijd : 8 ms * Kleuren : 16.7 miljoen * Contrastratio : 700:1 * Aansluiting : VGA * Kijkhoek : 140 graden * Speakers : ja * Afmetingen : 423 x 204 x 426 mm (hxbxd) plaatje: kan iemand mij dus vertellen of de videokaart krachtig genoeg is? zo niet dan laat ik het bij mijn oude beeldscherm van 15 inch Bewerkt: 18 juni 2006 door plippop Reageren
Schno009 Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 (bewerkt) voor halo2 betwijfel ik het, maar voor de rest is het wel goed (die is trouwens nog niet eens uit, de geruchten gaan ook rond dat je er vista voor nodig bent) ik zie trouwens het nut ook niet van de dual core processor als je alleen maar gaat gamen. je prestaties zijn met de dual core van jou net zo hoog als die van eenzelfde kloksnelheid single-core. Tenzij je natuurlijk vreselijk gaat multi-tasken of met 3d of grafische programma's werken en dat scherm: als de resolutie niet hoger kan als 1280*1024 word het beeld alleen groter, niet veel beter, je zou dan een scherm met 1600*1200 kunnen overwegen voor betere kwaliteit, alleen is dit weer niet ondersteund in games Bewerkt: 18 juni 2006 door schno009 Reageren
T@rget Geplaatst: 18 juni 2006 Rapport Geplaatst: 18 juni 2006 Sorry hoor dat ik nogal offtopic ga... Maar kun je Halo 2 Op de PC spelen? ik dacht alleen Halo 1 Nouja iig denk ik dat hij het meeste wel trekt een beetje traage processor (die van mij is 3200 mhz) Met het geheugen zit het wel goed geen last van lange laad tijden enzo met WoW en GTA:SA zal ie geen moeite hebben Als je met call of duty Call of Duty 2 bedoelt dan weet ik het niet cker (als je alles op high wilt draaien) Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 (bewerkt) Call of Duty San Andreas World Of Warcraft Flight Simulator Hallo 2 Ook je processesor is wat weinig maar dat is normaal gezien niet zo heel erg Om te antwoorden op je vraag over je videokaart Deze zou je beeldscherm zeker kunnen dragen, maar als ik jou was zou ik eens informeren bij de fabrikant hoeveel MB videokaart je ervoor nodig hebt, want als je te weing hebt en ja gaat games spelen kan dat wel eens tegenvallen omdat je beeld dan gaat haperen Bewerkt: 19 juni 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
Schno009 Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 sorry hoor, maar ik heb nog een gezocht, halo 2 is pas ongeveer half 2007 uit voor de pc, zoniet eind 2006 Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Maar daar gaat het niet echt om hoor, het gaat er om of hij het spel kan spelen maakt niet uit waneer het spel uitkomt, Plipplop is gewoon zo slim genoeg om in de toekomst te kijken of dat zijn toekomstieg Pc het aankan, maak niet uit waneer de release datum komt Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Kvind dat een amd toch wel 3000 MHZ moet hebben. Voor spelletjes zou hij wel goed wezen maar deze pc systeem zou niks voor mij wezen, leuk voor interneten en kleine spelletjes te spelen. Reageren
Schno009 Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Kvind dat een amd toch wel 3000 MHZ moet hebben.Voor spelletjes zou hij wel goed wezen maar deze pc systeem zou niks voor mij wezen, leuk voor interneten en kleine spelletjes te spelen. ehm, je spreekt jezelf nu tegen de processor zou ik veranderen in een athlon 64 X2 4200, dan ben je pas voorbereid op de toekomst @de rest: bij amd processors is het cijfer (beetje spottend) meestal de snelheid die een intel-proc zou moeten hebben om hem bij te houden. dus een athlon 4200 komt ongeveer overeen met een 4,2 ghz intel proc Reageren
Mania-92 Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) Ik zou geen X2 nemen aan dual-core heb je toch niets als je alleen internet en/of gamed. Neem bijv. een AMD Athlon™ 64 3800+ scheelt hoop in prijs. Bewerkt: 20 juni 2006 door Mania-92 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) Kvind dat een amd toch wel 3000 MHZ moet hebben. Voor spelletjes zou hij wel goed wezen maar deze pc systeem zou niks voor mij wezen, leuk voor interneten en kleine spelletjes te spelen. ehm, je spreekt jezelf nu tegen de processor zou ik veranderen in een athlon 64 X2 4200, dan ben je pas voorbereid op de toekomst @de rest: bij amd processors is het cijfer (beetje spottend) meestal de snelheid die een intel-proc zou moeten hebben om hem bij te houden. dus een athlon 4200 komt ongeveer overeen met een 4,2 ghz intel proc Kspreek me zelf niet tegen, ik zeg dat hij wel geschikt is voor spelletjes, en dat houdt in kleine spelletjes dus geen grote games. Bewerkt: 20 juni 2006 door -supremecars- Reageren
Kraay Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 @Supremecars: Een Amd heeft nooit zoveel Mhz, maar zijn met minder Mhz toch evensnel/sneller als Pentium, dus zo'n processor is zeker wel voor gamen geschikt. @Mania: Aangezien het een HP computer is kun je er meestal niet zo heel veel aan configuren voordat je hem besteld, en aangezien ie het geld toch heeft( ) is dual-core nooit weg voor de toekomst en nu ook al Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 Dan een betere proccesor. In ieder geval niet die, die draait niet lekker voor goeie Games. De pentium is beter voor reken werk, en de amd voor gamen, daardoor raad ik aan geen Pentium maar een amd, met een betere snelheid dan die proccessor die hij nu heeft. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Geplaatst: 20 juni 2006 BTW neem nooit HP, Dell ofzo. Heel veel functies zijn uitgeschakeld op de bios, het is bijv. goed mogelijk dat je niet alle Nvidia kaarten kunt gebruiken. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 21 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 (bewerkt) BTW neem nooit HP, Dell ofzo. Heel veel functies zijn uitgeschakeld op de bios, het is bijv. goed mogelijk dat je niet alle Nvidia kaarten kunt gebruiken. Oow nou, eerst was er een goede aanbieding van medion. maar die bios is wel uitgebreid. maar die aanbieding bestaat niet meer. nu was ik toch van plan om een HP pc te kopen en daar leek me niets verkeerd mee hoor. het moederbord lijkt me goed en hij heeft een redelijke processor. en een 7300 LE of GT van 256 mb ziet er toch goed uit. in de bios doe ik toch niets en die videokaart zit denk ik nog wel goed voor die games. dat zie ik tenminste aan de andere reacties. dus is er dan nog een probleem? Bewerkt: 21 juni 2006 door plippop Reageren
Mania-92 Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 BTW neem nooit HP, Dell ofzo. Heel veel functies zijn uitgeschakeld op de bios, het is bijv. goed mogelijk dat je niet alle Nvidia kaarten kunt gebruiken. Oow nou, eerst was er een goede aanbieding van medion. maar die bios is wel uitgebreid. maar die aanbieding bestaat niet meer. nu was ik toch van plan om een HP pc te kopen en daar leek me niets verkeerd mee hoor. het moederbord lijkt me goed en hij heeft een redelijke processor. en een 7300 LE of GT van 256 mb ziet er toch goed uit. in de bios doe ik toch niets en die videokaart zit denk ik nog wel goed voor die games. dat zie ik tenminste aan de andere reacties. dus is er dan nog een probleem? Als je niet wilt upgrade dan is het geen probleem nee, en medion is geen HP. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.